کدخبر:1407/20230712

13 ارديبهشت 1402

تقدیر از هیئت علمی و یاورعلمی دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد
در این همایش از دکتر محمدرضا احمدزاده، دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه طرح شاهد و از خدیجه دری، کارشناس آموزشی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان همیار منتخب طرح شاهد در بخش وزارت علوم و فناوری تقدیر به عمل آمد.

همایش تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد با هدف قدردانی از دست‌اندرکاران طرح شاهد و پاسداشت خدمات آن‌ها برای ارتقاء و رشد فرزندان شاهد در سالن شهید چیت‌سازان مجتمع فرهنگی اردویی شهید باهنر تهران برگزار شد.

دکتر احمدزاده، دانشیار گروه مخابرات و بیوالکتریک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و از سال 1396 تاکنون به عنوان معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر فعالیت دارد. وی تاکنون بیش از 80 مقاله علمی و پژوهشی داخلی و خارجی ارائه داده است و سابقه فعالیت 10 ساله در طرح شاهد دارد.

خدیجه دری نیز به عنوان کارشناس امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی اصفهان، سابقه 15 سال خدمت در طرح شاهد دارد. این همایش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شده که در مرحله کشوری کمیته‌های داوری با حضور اعضا و مسئولان هر دستگاه آموزشی پس از بررسی سوابق و رزومه واجدان شرایط و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، منتخبین بخش‌های مختلف را معرفی کردند.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.