کدخبر:0929/20230502

12 ارديبهشت 1402

پیام رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت 12 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت مقام معلم
اساتید عزيز ما در دانشگاه صنعتی اصفهان به خوبي نقش خود را به عنوان نخبگان و تاثیرگذاران برجسته ملی، بین‌المللی و سرمایه‌های بزرگ معنوی ايفا نمودند و با رهنمودهای والای خود  بسياري از چالش‌های آموزش عالی کشور را حل نموده و در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها، مشاركت عملي خود را به خوبي نشان دادند.


بسم الله الرحمن الرحیم


الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : العِلمُ أصلُ كُلِّ حالٍ سَنِيٍّ ، و مُنتَهى كُلِّ مَنزِلَةٍ رَفيعَةٍ .
امام صادق عليه السلام : ريشه هر رفعتى و اوج هر منزلت والايى، دانايى است.


اساتيد بزرگوار دانشگاه سالهاست که مشی پیامبرگونه را برای خود برگزیده‌اند تا روحیه بالندگی را در میان جوانان این سرزمین به منصه ظهور برسانند و جلوه‌هاي زيباي تلاش و کوشش را در کاروان پیشرفت و توسعه کشور رقم بزنند.
اساتید عزيز ما در دانشگاه صنعتی اصفهان به خوبي نقش خود را به عنوان نخبگان و تاثیرگذاران برجسته ملی، بین‌المللی و سرمایه‌های بزرگ معنوی ايفا نمودند و با رهنمودهای والای خود  بسياري از چالش‌های آموزش عالی کشور را حل نموده و در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها، مشاركت عملي خود را به خوبي نشان دادند.
عزيزاني كه همه همّ خود را در هدایت استعداد و توانایی‌های نسل آینده‌ساز مصروف داشته و همواره در بهبود کیفیت آموزش، حمایت از پژوهش‌های کاربردی تلاش نموده و مي‌نمايند. امروز تقدیر از جايگاه مهم و تاثيرگذار اساتيد كه در مسير اقتداربخشی كشور به عنوان رسالت مهم آموزش گام مي‌زنند تكليف آحاد مردم هر جامعه‌اي است.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم شهید مرتضی مطهری، زمان را مغتنم می شمارم تا قدرشناسی خود را به اساتیدی ابراز کنم که در تمام ادوار تاریخی بشر، در عرصۀ تعلیم و تربیت نقش کلیدی و حیاتی را برای پرورش نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه برعهده داشته‌اند. درود خداوند و عنایت حضرت ولی عصر(عج) بر شما خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان.

پيروز و سربلند باشيد
سيدعلی محمد ميرمحمدي ميبدي
رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : العِلمُ أصلُ كُلِّ حالٍ سَنِيٍّ ، و مُنتَهى كُلِّ مَنزِلَةٍ رَفيعَةٍ . امام صادق عليه السلام : ريشه هر رفعتى و اوج هر منزلت والايى، دانايى است. اساتيد بزرگوار دانشگاه سالهاست که مشی پیامبرگونه را برای خود برگزیده‌اند تا روحیه بالندگی را در میان جوانان این سرزمین به منصه ظهور برسانند و جلوه‌هاي زيباي تلاش و کوشش را در کاروان پیشرفت و توسعه کشور رقم بزنند. اساتید عزيز ما در دانشگاه صنعتی اصفهان به خوبي نقش خود را به عنوان نخبگان و تاثیرگذاران برجسته ملی، بین‌المللی و سرمایه‌های بزرگ معنوی ايفا نمودند و با رهنمودهای والای خود بسياري از چالش‌های آموزش عالی کشور را حل نموده و در تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها، مشاركت عملي خود را به خوبي نشان دادند. عزيزاني كه همه هم خود را در هدایت استعداد و توانایی‌های نسل آینده‌ساز مصروف داشته و همواره در بهبود کیفیت آموزش، حمایت از پژوهش‌های کاربردی تلاش نموده و مي‌نمايند. امروز تقدر از جايگاه مهم و تاثيرگذار اساتيد كه در مسير اقتداربخشبه كشور به عنوان رسالت مهم آموزش گام مي‌زند تكليف آحاد مردم هر جامعه‌اي است. اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم شهید مرتضی مطهری، زمان را مغتنم می شمارم تا قدرشناسی خود را به اساتیدی ابراز کنم که در تمام ادوار تاریخی بشر، در عرصۀ تعلیم و تربیت نقش کلیدی و حیاتی را برای پرورش نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه برعهده داشته‌اند. درود خداوند و عنایت حضرت ولی عصر(عج) بر شما خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان. پيروز و سربلند باشيد سيدعلی محمد ميرمحمدي ميبدي رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان

 

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.