کدخبر:1258/14020115

15 فروردین 1402

همزمان با برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد:
آئین رونمایی از کتاب «بر شانه‌های اقیانوس» اثر استاد علی رهبر
مجموعه پنج جلدی «بر شانه های اقیانوس» ترجمه و شرح ادبی نهج البلاغه به قلم حجت الاسلام والمسلمین استاد «علی رهبر» عضو هیئت علمی مرکز معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان روز ۱۴ فروردین ماه در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور جمعی از چهره های سرشناس دینی و فرهنگی کشور رونمایی شد.

بر شانه‌های اقیانوس مجموعه ای 5 جلدی است که سه جلد اول مختص خطبه‌های حضرت و ترجمه و شرح آن‌ها، جلد چهارم ترجمه و شرح نامه‌های امیرالمؤمنین است و این مجموعه با جلد پنجم که در برگیرنده حکمت‌های حضرت است و به تازگی به چاپ رسیده کامل شده است.

استاد علی رهبر در این مجموعه برای انس بیشتر و ارتباط‌گیری نسل جوان با مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه ترجمه و همچنین قلمی روان و دلنشین از این کتاب ارایه می کند.

رونمایی از این مجموعه ارزشمند با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالجسین خسروپناه (دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی)، علیرضا معاف (معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حجت الاسلام مهدوی ارفع (دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی)، حجت الاسلام محمدتقی رهبر (محقق نهج البلاغه و نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی) و حجت‌الاسلام علی رهبر (نویسنده اثر) برگزار شد.

گفتنی است، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.