کدخبر:1540/14000323

23 خرداد 1400

عناوين برتر كانون هاي فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان در نهمین دوره جشنواره رویش
در نهمين دوره جشنواره سراسری رویش،كانون آوا دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان کانون فرهنگی هنری برگزیده و کانون موسیقی این دانشگاه عنوان کانون فرهنگی هنری شایسته تقدیر کشور را به خود اختصاص دادند.

اختتامیه نهمین دوره جشنواره رویش با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و سخنگوی دولت عصر روز چهارشنبه 20 خردادماه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائي برگزار شد.
در بخش برگزيدگان كانون هاي ادبي و هنري كانون آوا به نمايندگي آقايان امير شريف زادگان و مهران قرباني در گروه دانشگاه هاي برتر كشور، رتبه اول را كسب كرد.
همچنين در همين بخش با موضوع موسيقي، كانون موسيقي دانشگاه صنعتي اصفهان به نمايندگي آقايان پدرام زمانيه، آرش غفاري و ميلاد مطلائي در بين دانشگاه هاي برتر كشور حائز رتبه شايسته تقدير شد.
گفتني است:جشنواره ملی رویش سالانه فعالان كانون هاي فرهنگي هنری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را گرد هم مي آورد تا فرصتي براي انتقال تجربه و هم افزايي فرهنگي و هنري فعالين دانشجويي دانشگاه ها باشد. امسال اما با توجه به رعايت پروتكل هاي بهداشتي، شيوه برگزاري به صورت كارگاه هاي آموزشي و آيين اختتاميه مجازي برگزار گردید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.