کدخبر:1230/13990930

30 آذر 1399

عضو هیئت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان به عنوان دانشمند برتر در عرصه ارتباط با صنعت شناخته شد
دکتر محمدرضا فروزان، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت شناخته شد.

دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تشویق و حمایت فعالیت اثربخش اعضای هیئت علمی در سال ۱۳۹۹ نسبت به شناسایی و معرفی اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت از طریق دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام کرد.

در بیست و یکمین جشنواره هفته پژوهش، ۱۴۱ عضو هیئت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب و از این میان ۱۵ دانشمند برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت معرفي شدند.

براساس اعلام دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "دکتر محمد رضا فروزان" عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، در بين 15 دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت شناخته شد.

این استاد دانشگاه صنعتی اصفهان با كارنامه علمي درخشان به دليل طراحی و ساخت محصولات و تجهیزات منحصر به فرد در کشور، رفع نیاز به وارادت و اجرای روش‌های مؤثر در همکاری‌های مشترک با صنعت در اين فهرست جاي گرفته است.

گفتني است: مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضامحور، ارائه دستاوردهای مهم در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری وکارایی و نقش‌آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی و اقتصادی، از جمله شاخص‌های شناسایی اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت عنوان شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.