کدخبر:1208/13990929

29 آذر 1399

دستور رئيس دانشگاه جهت مساعدت در افزایش50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای اعضای غیر هیئت علمی
رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته، دستور مساعدت جهت اجرای مفاد آئین نامه افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ویژه کارکنان غیرهیئت علمی را صادر کرد.

دكتر سيد مهدي ابطحي با اعلام اين مطلب خطاب به كاركنان دانشگاه صنعتي اصفهان گفت: مدیریت دانشگاه، از ابتداي سال جاري ضمن انجام پیگیری های لازم، نسبت به اجراي اين آئين نامه خوشبين بود و براي تحقق آن، بر افزايش درآمدهاي اختصاصي دانشگاه و رايزني هاي حقوقي وقانوني با سازمان برنامه و بودجه تمركز نمود.

وی با ابراز خرسندي از اجراي کامل اين قانون افزود: بهبود شرايط معيشت كاركنان دانشگاه همواره از اولويت ها و دغدغه هاي مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و هرگز ارزش خدمات همكاران ما در دانشگاه كه براي جوانان برگزيده و آينده ساز كشور در تلاش هستند، بركسي پوشيده نيست.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان با بيان اين كه کل درآمد اختصاصي پیش بینی شده دانشگاه تنها در 9 ماه ابتدايي امسال به طور كامل محقق شده است، اضافه کرد: شرايطي كه به دنبال بيماري كوييد19 دركشور حاكم شد، دانشگاه را با كاهش درآمدهاي آموزشي و خدماتی روبرو ساخت، اما رشد چشمگير درآمدهاي اختصاصي بخش پژوهش و فناوري، اين مشكل را تا حدودي جبران نمود.

ابطحی، افزود: در شرايطي كه اكثر مؤسسات آموزش عالي با بحران مالي روبرو هستند، خدمات بي وقفه و ارزشمند پژوهشكده ها، دانشكده ها، شركت هاي دانش بنيان، مديريت تجاري سازي ومديريت جديد تأمين و تبادلات فناوري، اين دستاورد مالي را محقق كرده است. با اين حال بخش عمده درآمدهاي اختصاصي به انجام امور پژوهشي اختصاص يافته و حداکثر 15 درصد آن به عنوان سهم دانشگاه منظور مي گردد.

وی در ادامه با بيان اين كه وزارت عتف، اجراي مفاد اين آئين نامه را به كسب اعتبار لازم از محل درآمدهاي اختصاصي منوط کرده است تأكيد کرد: همان گونه كه در سال سخت مالي گذشته عليرغم عدم پرداخت 170 ميليارد ريال از بودجه دانشگاه توسط دولت، پاداش هاي كاركنان را در حد توان پرداخت كرديم، اكنون نيز هيئت رئيسه دانشگاه مصمم است تا این تعهدات مالي را به انجام برساند.

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان همچنین اظهار داشت: تنگناها و مشكلات اقتصادي جامعه و بيكاري دانش آموختگان دانشگاه ها وگرفتاري هاي مردم شريف ايران، ما را برآن مي دارد تا به شكرانه آن چه که خداوند بزرگ در معيشت ما مقرر مي دهد در جهت رفع گرفتاري هاي مردم در دانشگاه، قدم هاي بزرگ و سازنده اي برداریم.

ابطحی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش های اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به ویژه در دوران همه گیری کووید 19، از پیگیری مجدانه مدیریت دانشگاه به منظور صدور احکام جدید براساس ابلاغیه قائم مقام محترم وزارت عتف، در آینده نزدیک و تلاش برای تأمین اعتبار لازم جهت پرداخت معوقات مربوط به این ابلاغیه در ماه های آتی خبر داد.

شایان ذکر است: بر اساس نامه مورخ 23 آذرماه دکتر عبدالرضا باقری رئیس مرکز هیئت های امنا وزارت عتف، دستور کار افزایش ۵۰ درصدی حقوق رتبه و پایه و فوق العاده های جذب، شغل و ویژه اعضای غیرهیئت علمی به هیئت امنا دانشگاه ها از تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۹ ابلاغ و این افزایش، مشروط تصویب در هیأت امنای دانشگاه، به تأمین اعتبار لازم در قالب بودجه تفصیلی تخصیص یافته سال مذکور، از محل درآمدهای اختصاصی در سقف اعتبارات سال تخصیصی، صرفه جویی های انجام شده و پیش بینی و تأمین اعتبار لازم در سقف اعتبارات تخصصی سالیانه برای اجرا در سال های آتی شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.