کدخبر:1005/13981121

21 بهمن 1398

13 و 14 اسفند ماه:
دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دومین نشست همکاری دانشگاه‌های ایران با آزمایش (CMS) سرن
دومین نشست همکاری دانشگاه‌های ایران با آزمایش(CMS) سازمان پژوهش های هسته ای اروپا (CERN) 13 و 14 اسفندماه، به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار می شود.

با عضویت دانشگاه صنعتی اصفهان در سازمان پژوهش های هسته ای اروپا (CERN) در تابستان گذشته، این دانشگاه دومین نشست از سری نشست‌های همکاری ایران با این مجموعه معتبر جهانی را برگزار می نماید.

ایجاد و گسترش همکاری با متخصصان داخل کشور به منظور پیشبرد پژوهش‌های علمی و آموزشي در اين حوزه، از جمله مهمترين اهداف اين گردهمايي علمي عنوان شده است.

در این رویداد علمی، متخصصان و علاقه مندان با حضور در بخش‌های آموزشی تئوری و عملی ضمن دریافت مهم ترین نتایح به دست آمده در حوزه های مختلف، با فعالیت‌های مرتبط با «فیزیک ذرات»، «الکترونیک» و «فن‌آوری اطلاعات» آشنا خواهند شد.

امکان همکاری با دانشگاه‌های برتر دنیا در طراحی و راه‌اندازی برنامه‌ مربوط به ارتقاء آشکارساز و استفاده از داده‌های آن، از جمله فرصت هایی است که با عضویت دانشگاه صنعتی اصفهان در آزمایش (CMS) به دست آمده و زمینه‌ همکاری دانشگاه های مختلف کشور را فراهم آورده است.

گفتني است: دومین نشست همکاری دانشگاه‌های ایران با آزمایش(CMS) سازمان پژوهش های هسته ای اروپا (CERN)، 13 و 14 اسفند ماه در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار خواهد شد و علاقه مندان براي دريافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، می‌توانند تا 5 اسفند ماه به نشاني اينترنتي https://indico.cern.ch/e/Isfahan2020  مراجعه نمايند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.