کدخبر:1834/13981011

11 دی 1398

در نهمین جشنواره تجلیل ازخادمان علم و پژوهش:
از خادمان علم و پژوهش، کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش تصویری
مراسم بزرگداشت کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان با تجلیل از 40 تن از کارکنان نمونه این دانشگاه، عصر امروز در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

رئيس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، روز پرستار و ولادت حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام، گفت: شرایط کنونی کشور انجام گفت وگو در زمینه های مختلف را ضروری می نماید.

دکتر سید مهدی ابطحی افزود: همگی ما در دانشگاه صنعتی اصفهان نیز باید مراقبت کنیم تا این دانشگاه نقش خود را نسبت به ارزش‌های انقلاب و کشور به خوبي ایفا نماید.

وی با اشاره به مشکلاتی که احساس محرومیت و احساس عدم عدالت اجتماعی در جامعه ایجاد می‌کند، بیان کرد: باید در دانشگاه اتحاد کافی داشته باشیم و کارکنان، با انصاف و مدیران، با عدالت‌ورزی، جامعه‌ای سالم و خودبسنده را ایجاد نمایند.

رئيس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر بیان روشن اهداف دانشگاه برای همه دانشگاهیان، کارمندان را موتور محرکه دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه دیگر یک مجموعه آموزشی نیست و یک مجموعه ارزش ساز محسوب می‌شود كه با دیگر دانشگاه‌های کشور در حال رقابت است.

ابطحی ایجاد فضای امید بخش برای دانشجویان را یکی از وظایف مجموعه کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه عنوان کرد وادامه داد: سیاست دانشگاه افزایش و توسعه تعداد کارمندان نیست وبه دنبال یک نگاه ارزش‌آفرین است.

وی با تأکید بر لزوم گفت‌وگوی مدیران این دانشگاه با کارکنان در همه بخش‌ها و انعكاس نقدها نسبت به وضعيت دانشگاه، به اثربخشی تعامل حوزه‌های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله ارتقای وضعیت تغذیه اشاره کرد و گفت: کارکنان شریف، نقطه اتكاي دانشگاه هستند و با همدلی و همبستگی می‌توانند موجب ارتقای دانشگاه در زمینه‌های گوناگون شوند.

تدوین آئین نامه انتخاب کارکنان نمونه پس از بررسی 43 ارگان و بر مبنای شرایط موجود، مشورت و نظرسنجي

مدیرامور اداری و منابع انسانی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به تغيير فرآیند انتخاب کارکنان نمونه در سال جاري، به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه مدیریت امور اداری این دانشگاه پرداخت.

دکتر مهدی سلمانی با قدردانی از تلاش‌های مدیریت گذشته اين حوزه، افزود: با بررسی شرایط موجود، مشورت و نظرسنجي از بدنه کارمندی دانشگاه انجام شد و محاسن و معایب روش انتخاب کارمندان نمونه در گذشته به دست آمد.

وی با بیان این که در فرآیند انتخاب کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان، 43 دانشگاه و ارگان گوناگون مورد مطالعه و پژوهش قرار گرفتند، افزود: پس از بررسی‌های لازم، شیوه نامه جدید تدوین شد که می‌توان ویژگی‌هایی همچون مقایسه کارمندان متناسب با 14رسته شغلی، ارزیابی علمی 360 درجه توسط بسیاری عوامل دیگر، علمی بودن و تقسیم ارزیابی از یک نفر به شش نفر را برای آن عنوان کرد.

مدیرامور اداری و منابع انسانی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به این که در این روش معدل ارزیابی سه سال گذشته افراد نیز مؤثر واقع شده است، ادامه داد: در سال جاری علاوه بر خود شخص، مدیر مستقیم، مدیر بالاسری و معتمدین همکار نیز شخص را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

سلمانی تشکیل کمیته 9 نفره تدوین آیین‌نامه انتخاب کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان را آغاز رسمی روند این انتخاب بيان كرد و افزود: در این آیین نامه برای نخستین بار امکان کاندیدا شدن کارکنان توسط خودشان فراهم شده كه در ابتدا 383 نفر خود را در معرض ارزیابی قرار دادند و 82 نفر نيز توسط مدیران قسمت‌ها معرفی شدند كه 36 نفر از آن ها با ليست اوليه مشترك نبودند.

وی با اشاره به این که ارزیابی‌ها توسط 7 گروه 3 نفره در همه بخش‌های دانشگاه انجام شد، استفاده از توانمندی دانشجویان متخصص در بررسی اطلاعات داوطلبان را بسیار مفید ارزیابی کرد وگفت: سابقه حداقل سه سال در دانشگاه از شرایط اولیه برای این ارزیابی بوده و خوشبختانه برای نخستین بار کارمندان شرکتی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفتند.

وي تعداد کارمندان نمونه دانشگاه در سال جاري را 40 نفر از ميان هزار و 200 كارمند عنوان كرد و افزود: شروع فرآیند جدید، شروع انتخاب کارمند نمونه بوده و خوشبختانه نتایج این فرایند به صورت کاملاً دقیق و شفاف منتشر شده است.

رئیس امور اداری و منابع انسانی دانشگاه صنعتی اصفهان، توزیع دو هزار و 700 فرم ارزیابی در 14 رسته را موجب آشنايي کارمندان  با انتظارات دانشگاه از خود دانست و با اعلام خبر انتشار "نشریه کارمند" از ماه آینده برای انعکاس حقوق و قوانين اداري، مشکلات و پیشنهادات کارمندان، افزود: مصرف حجم بالای کاغذ و تعداد زياد سوالات ارزیابی از جمله معایب این فرآیند بود كه انشاالله در سال آینده برطرف خواهد شد.

تجلیل از خانواده شهید والامقام یدالله مختاری(از شهدای کارمند دانشگاه صنعتی اصفهان)، اجرای برنامه های هنری و تجلیل از 40 تن از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1398 در رسته های گوناگون، دیگر بخش نهمین جشنواره تجلیل ازخادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری

اسامی کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1398

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.