کدخبر:1112/20190615

25 خرداد 1398

29 و 30 آبان ماه سال جاری:
چهارمین کنفرانس ملی اویونیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار خواهد شد
چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، 29 و 30 آبان ماه سال جاری به ميزباني دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

دبير این رویداد علمی با بیان این که اين دوره از كنفرانس همراه با ششمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران به طور همزمان برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه آخرین دستاوردهای شرکت های فعال در اين زمينه نيز در حاشيه چهارمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه اویونیک ایران برپا خواهد گرديد.

دكتر مجدالدین نجفی هدف اصلي از برگزاري چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران را ارتقاي جایگاه علمی و صنعتی کشور در حوزه مهندسی برق و الکترونیک هوانوردی و افزایش ارتباط پژوهشگران دانشگاه و متخصصان صنعتی کشور عنوان كرد.

 وی افزود: در این کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی مرتبط با زمینه مهندسی اویونیک (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، ناوبری، سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با تمامی کاربردهای هوانوردی) در اختيار شركت كنندگان قرار خواهد گرفت و پنل ها و کارگاه های تخصصی در زمینه های مرتبط نيز برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به همكاري سازمان صنایع هوایی و پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتي اصفهان در برگزاري چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، تصریح کرد: "سامانه های مخابراتی، ناوبری و نظارتی"،"مدیریت و کنترل پرواز"، "اویونیک ماژولار یکپارچه"، "مهندسی عوامل انسانی در طراحی کابین"،"پرنده های بدون سرنشین"، "مدیریت ترافیک هوایی"، "تضمین کیفیت و تضمین طراحی"، "سیاست‌گذاری و مدیریت راهبردی در اویونیک"و "سیستم‌های رادار هواپایه، جنگال و الکترواپتیک" نه محور اصلی این کنفرانس را تشکیل می دهد.

دبير چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، مهلت نهایی ارسال کامل مقالات را ۱۵ شهریور ماه و زمان اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده را نیز ۱۵ مهرماه اعلام كرد و ادامه داد: علاقمندان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني https://icas2019.iut.ac.ir  مراجعه نمايند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.