کدخبر:1042/20190518

28 ارديبهشت 1398

30 و 31 خردادماه:
نخستين همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود
نخستين همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی، 30 و 31 خردادماه سال جاری به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این همایش ملی با اعلام خبر فوق، گفت: اين همايش با حمایت مؤثر سازمان ها و مجامع علمی و همکاری گروه های تربیت بدنی و فنی مهندسی دانشگاه های سراسر کشور برگزار مي شود.

دكتر بابايي با بيان اين كه اين همايش علاوه بر انتشار مقالات روزآمد در حیطه علوم ورزشی، سعي در ايجاد ارتباط کاربردی با علوم فنی مهندسی با همکاری محققان و علاقمندان به این علوم را دارد، افزود: سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی مي توانند با ايجاد ارتباط بین رشته ای، گامی مؤثر در ارتقاي حوزه هاي علوم ورزشی و علوم فنی مهندسی بردارند.

وي، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، بیومواد، مهندسی و فناوری ورزشی و فیزیولوژی، استعدادیابی و تغذیه ورزشی را از جمله محورهاي نخستين همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی عنوان كرد و ادامه داد: کاربرد ابزارهای فنی مهندسی در علوم ورزشی، مدیریت، اقتصاد، جامعه شناسی، ارتباطات و گردشگری ورزشی و سایر کاربردهای علوم فنی مهندسی با رویکرد پزشکی ورزشی و ارگونومی ورزشی نيز از ديگر محورهاي اين همايش ملی خواهد بود.

عضو هيئت علمي مركز تربيت بدني دانشگاه صنعتي اصفهان، با اشاره به پیش بینی کارگاه های گوناگون بین رشته ای به منظور آموزش متخصصان و علاقمندان در اين همايش، تصریح کرد: علاقمندان برای ارسال چکیده و متن مقالات تا تاريخ 30 ارديبهشت ماه و به منظور ثبت نام و شرکت در همایش نيز تا تاريخ 25 خرداد ماه فرصت خواهد داشت.

گفتنی است: نخستين همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد علوم فنی مهندسی، 30 و 31 خردادماه سال جاری به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش می توانند به وب سایت https://pe-tec.iut.ac.ir/fa/ مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.