کدخبر:1546/13970330

30 خرداد 1397

براساس رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC):
دانشگاه صنعتی اصفهان در فهرست چهار دانشگاه صنعتی برتر ایران
براساس رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه صنعتی اصفهان، چهارمین دانشگاه صنعتی برتر ایران شناخته شد.

در رتبه بندی سال 96-95 این مؤسسه و از میان ۲۹ دانشگاه صنعتی حاضر در رتبه بندی، دانشگاه صنعتی اصفهان، پس از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، شریف و علم وصنعت، در جایگاه چهارم برترین دانشگاه های صنعتی کشور قرار گرفت.

این رتبه بندی برای هفتمین سال متوالی، دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور را بر اساس شاخص ها و معیارهای مصوب ششمین نشست فوق العاده وزرای آموزش عالی کشورهای اسلامی رتبه بندی کرده است.

در این رتبه بندی، ۱۸۲ دانشگاه و مؤسسه پژوهشی دولتی بر اساس ۲۶ شاخص در قالب ۵ معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات، امکانات و فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی و صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

در رتبه بندی منتشر شده، بخشی از اطلاعات توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات و از طریق پرسشنامه الکترونیکی گروه رتبه بندی گردآوری وبخش دیگر از اطلاعات مورد نیازرتبه بندی که پژوهش محور بوده‌اند نیز توسط کارشناسان گروه رتبه بندی ISC، از پایگاه‌های اطلاعاتی WoS و ISC تهیه شده است.

گفتنی است: با توجه به ماهیت و فعالیت‌های متفاوت مراکز آموزشی درکشور وتفاوت بین آن ها، نتایج رتبه بندی ISC در پنج زیرگروه دانشگاه‌های جامع، دانشگاه‌های صنعتی، پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌های هنر و دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.