کدخبر:1300/13970316

15 خرداد 1397

پیام تسلیت رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در پی درگذشت دکتر محمود شیخ زین‌الدین
  نه تنها ما، دوستان و دوستداران او در شهرک، از او به نیکی و بزرگی یاد می‌کنیم، بلکه همه آنهایی که طعم شیرین و گوارای زحمات او را در اعتلای فناوری و نوآوری کشور چشیده‌اند، ذاکر نام نیک او خواهند بود.   

امروز در ماه رحمت و برکت خدا، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شاهد پرکشیدن روح یکی از رؤسای سخت‌کوش و دانشمند خود به ملکوت‌اعلی بود. دکتر محمود شیخ زین‌الدین که شهرک و نوآوران شهرک شیرینی خدمات ارزشمند و گرانسنگ او را برای سالهای متمادی از نزدیک چشیده بودند، با ترک شهرک دایره خدمت و خدمتگزاری خود را به عرصه ملی کشاند تا جمع وسیع‌تری از کارآفرینان و نوآوران و فعالان عرصه نوآوری و فناوری بهره‌مند خدمات و جهد و تلاش ایشان شوند. با حضور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر زین‌الدین تبدیل به چهره‌ای ملی در عرصه فناوری کشور شد و نام و نشان او یکی از نام و نشان‌های زیبنده مجامع علم و فناوری گردید.

یقین دارم امروز که او را از دست داده‌ایم و او جمع ما را برای حضور در محضر خداوند تبارک و تعالی ترک کرده است، نه تنها ما، دوستان و دوستداران او در شهرک، از او به نیکی و بزرگی یاد می‌کنیم، بلکه همه آنهایی که طعم شیرین و گوارای زحمات او را در اعتلای فناوری و نوآوری کشور چشیده‌اند و از نزدیک شاهد مجاهدت‌های او بوده‌اند ذاکر نام نیک او خواهند بود.

ضایعه درگذشت این دوست عزیز، معاون و رئیس سخت‌کوش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مدیر توانمند و ارزشمند کشور و استاد فرهیخته دانشگاه را از طرف خود و همکارانم در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، به جامعه علم و فناوری کشور، دوستان و ارادتمندان او و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده و برای او علو درجات در ملکوت اعلی را طلب می‌کنم. امید آنکه دعای خیر شما عزیزان و مومنان در این ایام پر از فیض و برکت بدرقه روح بلند او باشد.

مهدی کشمیری

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

دوازدهم خرداد ۱۳۹۷ - هفدهم رمضان ۱۴۳۹

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.