کدخبر:1053/13970231

31 ارديبهشت 1397

با حضور پرشور دانشجویان:
نشست گفتگوی رو در روی دانشجویان و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
دانشجویان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در نشستی مفصل به گفتگوی رو در رو پرداختند.

این مراسم با حضور دکتر مدرس هاشمی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و معاونین فرهنگی اجتماعی، دانشجویی، آموزشی، پژوهش و فناوری، اداری و مالی و نیز مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دبیران تشکل های دانشجویی آرمان، انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی، دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری و دبیر شورای صنفی دانشجویان به طرح سؤالات، نقدها و مواضع خود پیرامون عملکرد هیأت رئیسه دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخته و اعضای هیأت رئیسه نیز بصورت رو در رو پاسخ گفتند.

در ادامه، تعدادی از دانشجویان به ارائه سؤالات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در قالب تریبون آزاد پراختند و در پایان ضمن پاسخگویی هیأت رئیسه دانشگاه، نمایندگان تشکل ها و مجموعه های دانشجویی به ارائه جمع بندی دیدگاه های خود و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه نیز پاسخ های نهایی را ارائه کردند.

مسائل متعدد حوزه آموزشی، شأن و جایگاه دانشجو و استاد در دانشگاه، سرفصل های آموزشی و نحوه تدریس استادان، طرح تحول، جایگاه دانشگاه در فرآیند تدوین و اجرای این طرح و نقش این طرح در اصلاح مشکلات دانشگاه، ارتباط با صنعت، کارآفرینی و نسبت دانشگاه با شهرک علمی و تحقیقاتی، موضوعات متعدد فرهنگی و دانشجویی، درخواست های صنفی، جایگاه دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی و سؤالاتی درخصوص عملکرد مدیریت دانشگاه در حوزه های مختلف مرتبط با دانشجویان و نیز حواشی آئین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه از جمله مهمترین سرفصل های مسائل مطرح شده در این نشست بود.

این نشست که حدود چهار ساعت به طول انجامید، به همت تشکل ها و مجموعه های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور پرشور قشرهای مختلف دانشجویی، عصر یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در تالار شهید فتوحی برگزار شد.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.