کدخبر:1201/13960921

21 آذر 1396

در آیین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان
تجلیل از سه عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان پژوهش گران برتر استان
همزمان با هفته پژوهش و فناوری در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، سه عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان پژوهشگران برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، در این آئین که از 18 پژوهشگر برتر، سه طرح برتر و سه طرح دانش آموزی برتر استان اصفهان تجلیل شد، آقایان دکتر محمود بهبودی عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی، دکترشمس الله ایوبی عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی و دکتر جعفر قیصری عضو هیأت علمی دانشکده برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، بعنوان پژوهشگران برتر استان مورد تجلیل قرارگرفتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم در سخنانی گفت: در تقسیمات وزارت علوم استان اصفهان به همراه استان های یزد و چهارمحال بختیاری در منطقه ۶ کشوری قرار دارد که این منطقه ۱۵ درصد تولیدات علمی کشور را شامل می شود یعنی پس از تهران دومین منطقه کشوری از لحاظ تولید علم در اختیار منطقه  است.

دکتر سید مهدی ابطحی با بیان اینکه دو دانشگاه برتر وزارت علوم کشور در استان اصفهان واقع شده اند، افزود: استان اصفهان پس از تهران دومین شهر کشور است که دارای چند دانشگاه های برتر است.

وی با تأکید بر اینکه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان یک گوهرگرانبها در توسعه علم است، تصریح کرد: این شهرک مجموعه بینظیری در مقایسه با دیگر پارک های علم و فناوری کشور است که در اصفهان واقع شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان تنها راه نجات مشکلات استان را توسعه فناوری عنوان کرد و افزود: ظرفیت این توسعه در دانشگاه های استان موجود است.

ابطحی با تأکید بر این که تجاری سازی فناوری راهگشای حل مشکلات کلانشهر اصفهان است، گفت: تجاری سازی فعالیت‌های پژوهشی نیز از جمله فعالیت‌های برجسته نمایشگاه است، اطمینان داریم با وجود شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان که بعد بین‌المللی خوبی نیز دارد نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است:سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان از ۱۸ تا ۲۰ آذر سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.