کدخبر:0957/13960822

22 آبان 1396

در میان بیش از 70 شرکت و مرکزسایبری:
مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، غرفه برتر چهارمین نمایشگاه بومی سایبری
در پایان چهارمین نمایشگاه بومی سایبری کشور، مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در چهارمین نمایشگاه بومی سایبری کشور که با هدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبر برگزار شد، جدیدترین محصولات خود از جمله سامانه مقابله با حملات DDOS و خدمات نوآورانه در حوزه امنیت را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور برپا شده بود، بیش از ۷۰ شرکت و مرکز فعال در حوزه بومی سایبری، دستاوردها و طرح های خود را ارایه دادند.

مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور فعال در چهارمین نمایشگاه بومی سایبری که با عنوان" بهره‌برداری از محصول بومی، تضمین امنیت پایدار" برگزار شد، برای نخستین بار به معرفی سامانه مقابله با حملات DDOS پرداخت و مورد استقبال بازدیدکنندگان و مسئولان افتای کشور قرار گرفت.

جانشین قرارگاه پدافندسایبری، دبیر شورای عالی فضای مجازی، معاون پلیس فتا، جانشین مدیرعامل شرکت صا ایران و دیگر مسئولان سایبری کشور در بازدید از غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، با آخرین دستاوردهای این مرکز و خدمات نوآورانه در حوزه امنیت آشنا شدند.

رادیو آپا که به صورت بسته های شنیداری هفتگی در ۷ دقیقه به مرور مهمترین اخبار و تحلیل آنها می‌پردازد و همچنین برگزاری پنجمین جشنواره ملی افتا و رویدادهای گوناگون آن شامل مسابقه کسب و کارنوافتا از دیگر برنامه های مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در پایان نیز، غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان غرفه برتر چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری کشور معرفی و تندیس یادبود نمایشگاه به این مرکز اهدا شد.

گفتنی است: چهارمین نمایشگاه بومی سایبری کشور از 13 تا 16 آبان ماه با تأکید بر بومی‌سازی محصولات توأم با بهسازی تجهیزات موجود و ممنوعیت تأمین نیازهای امنیتی از خارج از کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.