کدخبر:1521/13960718

18 مهر 1396

در نمایشگاه مدیریت سبز کشور:
ارایه آخرین دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه مدیریت سبز+ گزارش تصویری
در دومین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان آخرین اقدامات و دستاوردهای زیست محیطی خود را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که با هدف معرفی و ارایه دستاوردهای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران در حوزه مدیریت سبز در حال برگزاری است، دانشگاه صنعتی اصفهان برخی از طرح های زیست محیطی خود از جمله دستگاه آب‌شیرین کن خورشیدی، آب شیرین کن پلکانی با سیستم پیش گرم سهموی خطی، بازطراحی و بهینه سازی کولر آبی و دوچرخه هیبرید الکتریکی را در معرض دید مسئولان، متخصصین و دانشگاهیان قرار داد.

تشکیل شورای راهبری مدیریت سبز، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت آب و استفاده از پساب، مدیریت منابع، پسماند و اقلام مصرفی، طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب، توسعه فضای سبز و توسعه شبکه آبیاری قطره ای از جمله مهمترین دستاوردها و سیاست های زیست محیطی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور در حوزه مدیریت سبز محسوب می شود.

گفتنی است: دومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز کشور با حضور 38 دانشگاه و مرکز پژوهشی، از 15 مهر ماه به مدت چهار روز در محل سازمان برنامه و بودجه کشور در حال برگزاری است.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.