کدخبر:1832/13960703

3 مهر 1396

صبح امروز صورت گرفت:
بازدید مدیرکل و شورای معاونین صداوسیمای مرکز اصفهان از دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
مدیرکل، شورای معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان صبح امروز از دستاوردها وتوانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.


همکاری صداوسیما در معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یک سرمایه ملی

در این دیدار، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ویژگی ها، دستاوردها و توانمدی های این دانشگاه گفت: تقديم 144 شهيد والامقام در طول هشت سال دفاع مقدس و قریب به 50 هزار دانش آموخته توانمند، از جمله بزرگترین افتخارات و دستاوردهای این دانشگاه است.

دکتر سید محمودمدرس هاشمی بابیان بخشی از افتخارات علمی و پژوهشی و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه فناوری، تصریح کرد: ارائه ايده راه اندازي پارك هاي علم و فناوري دركشور براي اولين بار در شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان، راه اندازي مركز نوآوري دانشگاه، استقرار مركز رشد دانشگاه، توافق و همكاري نزديك با این شهرك و پيگيري موضوع راه اندازي كريدور علم و فناوري اصفهان با محوريت شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان از جمله دستاورد هاي دانشگاه در حوزه نوآوري و فناوري است.

وی حضور در بين 800 دانشگاه برتر دنيا از سال 2014 تاكنون، حضور در بين یکصد دانشگاه برترآسیا از سال 2014 تاكنون و حضور در میان يكصد دانشگاه برتر جوان (با عمر کمتر از 50 سال) دنیا را از جمله افتخارات بين المللي دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به طرح تحول راهبردي و چشم انداز این دانشگاه در افق 1404 افزود: براساس چشم انداز این طرح، دانشگاه صنعتی اصفهان برخوردار از فضاي علمي و فرهنگي پويا و کيفيت گرا، دانشگاهي است داراي مرجعيت علمي و فناوري درآسيا، سرآمد در تربيت دانش آموختگاني توانمند در تراز جهاني، اخلاق مدار و نقش آفرين در توسعه کشور، تأثيرگذارترين دانشگاه کشور در منطقه پيراموني خود و يکي از سه دانشگاه برتر کشور براي تحقق جامعه دانايي محور خواهد بود.

مدرس هاشمی با بیان این که امسال مصادف با چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان است، اظهار داشت: معرفی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه به جامعه، تقویت برند دانشگاه در کشور و به ویژه در منطقه پیرامونی، ایجاد نشاط و امید در دانشگاهیان، افزایش حس تعلق دانشگاهیان و دانش آموختگان به دانشگاه، قدرشناسی از خادمان دانشگاه، بررسی تحولات گذشته، ترسیم چشم انداز آینده و زمینه سازی اجرا و تحقق طرح تحول راهبردی از اهداف برگزاري گراميداشت چهلمين سال تأسيس دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی با اعلام آمادگی براي مشاركت در تهيه برنامه هاي علمي و همكاري در زمينه هاي فني مربوط به صدا و سيما، پوشش خبري مناسب برنامه هاي مختلف دانشگاه به ويژه برنامه هاي چهلمين سال و همکاری در خصوص ارتقای برند دانشگاه صنعتي اصفهان به عنوان يك سرمايه ملي را، از جمله زمينه هاي همكاري دانشگاه صنعتی اصفهان با رسانه ملی عنوان کرد.

مدرس هاشمی، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری نزدیک صداوسیمای مرکز اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یک سرمایه ملی بیش از پیش به کشور و آن سوی مرزها شناسانده شود.

صداوسیما با تمام توان به معرفی بیش از پیش دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد پرداخت

مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: این دانشگاه بعنوان مولود انقلاب، فرزند علمی و فناوری و فرزند دانش محور و دانش بنیان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

دکتر مسعود احمدی با اشاره به همزمانی چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با چهل سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز اصفهان قطعاً برنامه‌های محوری در این زمینه خواهد داشت.

وی با تأکید بر ارائه تولیدات در صداوسیمای مرکز اصفهان با محوریت دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان محصول چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، از نقش ویژه این دانشگاه بعنوان یکی از دانشگاه‌های برتر آسیا و در زمره دانشگاه های برتر جوان دنیا تجلیل کرد.

احمدی، افزود: اگرچه قدمت، سابقه و پیشینه شرط لازم برای رشد محسوب می‌شود اما شرط کافی نیست و دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن برخورداری از این شرط، با بهره گیری از توان، اراده و پشتوانه فکری، فرهنگی و علمی صاحبان علم، اینک بعنوان برترین دانشگاه کشور در حوزه تولید علم و دیپلماسی‌ علمی به شمار می‌آید.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان با ابراز خرسندی از جهش های بزرگ علمی دانشگاه صنعتی اصفهان طی سه دهه گذشته، اظهار داشت: این دانشگاه با تمام توان خود محصول فرهنگ، تمدن و بضاعت علمی و فرهنگی اصفهان است و ما در رسانه ملی آمادگی داریم که با این سرمایه بزرگ علمی و فناورانه کشور همکاری نزدیک داشته باشیم.

وی عدم توجه به پیوست رسانه ای در تولیدات علمی را از جمله نقص ها در بخش های مختلف علمی دانست و افزود: لازم است تا با تدوین پیوست رسانه‌ای و تعریف جایگاه آن در توضیح و تبیین برنامه‌ها، روابط عمومی دانشگاه بتواند در این عرصه بیش از پیش فعالیت نماید.

احمدی، از جمله دلایل موفقیت دانشگاه صنعتی اصفهان را وجود شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان عنوان کرد و گفت: کوتاهی همه ما اعم از برنامه ریزان علمی و نیز اهالی رسانه سبب شده است تا این موفقیت های بزرگ به نحو شایسته به جامعه منتقل نگردد.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد علمی، پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان در این دانشگاه است و ما با تمام توان وارد می‌شویم و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، همراه خواهیم نمود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان، بخش های دانشجویی، حوزه اقتصاد مقاومتی و بحران‌های گوناگونی که اصفهان با آن ها مواجه است را از جمله موضوعات قابل همکاری در دانشگاه صنعتی اصفهان بیان کرد و گفت: حوزه سبک زندگی، بخش کشاورزی و حوزه فضای مجازی، از دیگر زمینه های همکاری به منظور تولید محتواهای رسانه ای در این دانشگاه است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد پیوست رسانه ای در دانشگاه صنعتی اصفهان به ویژه در تصمیمات راهبردی این دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که صداوسیمای مرکز اصفهان بتواند این مجموعه پرافتخار کشور را به نحو شایسته به استان، کشور و حتی سطوح بین المللی معرفی نماید.

ایجاد تمهیدات مناسب به منظور تولید محتواهای گوناگون رسانه ای در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به ارتباط بسیارخوب این دانشگاه با بخش های مختلف صداوسیما، ابراز امیدواری کرد: حضور مدیران رسانه ملی و آشنایی نزدیک ایشان با توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان، زمینه ساز ارتقاء همکاری ها در بخش های گوناگون گردد.

محمدجواد براتی افزود: تمهیدات و بسترهای لازم به منظور تولید محتواهای گوناگون رسانه ای در دانشگاه صنعتی اصفهان بر مبنای پتانسیل های این دانشگاه و در راستای سیاست های کلان نظام فراهم است.

وی با اشاره به توانمندی های ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور ارائه تولیدات مختلف رسانه ای به ویژه در حوزه های مهم جامعه همچون خشکسالی، آلودگی های زیست محیطی، حمل و نقل و ...، تصریح کرد: دستاوردها، زیرساخت ها و امکانات و نخبگان شاخص و برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان، از سرمایه های این دانشگاه جهت معرفی به جامعه به شمار می روند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، اضافه کرد: این مجموعه آمادگی دارد تا با همکاری همه جانبه و ارائه خدمات مورد نیاز، بسترهای لازم به منظور افزایش تولیدات رسانه ای صداوسیما از دستاوردها و توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان را فراهم نماید.

در این دیدار دکتر مهران نحوی سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با اشاره به جایگاه ویژه و توانمندی های برجسته علمی این دانشگاه، بر نقش ویژه رسانه ملی در معرفی بیش از پیش این دستاوردها تأکید کرد.

در بخش های دیگری از این دیدار، معاونین و مدیران بخش های مختلف صداوسیمای مرکز اصفهان به ارائه نقطه نظرات خود به منظور کمک به ارتقاءهمکاری های رسانه ملی با دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه های مربوطه پرداختند.

مدیرکل، شورای معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان در این بازدید، از پژوهشکده های علوم و فناوری زیردریا، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مرکز تخصصی آپا و مرکز ملی ابررایانش شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان دیدن کردند.

گزارش تصویری...

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.