کدخبر:1225/13960625

25 شهريور 1396

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان:
کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند + گزارش تصویری
همایش بزرگ تجلیل و تکریم کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "شوق دیدار 2"، شب گذشته و با حضور بیش از هزار نفر از بازنشستگان این دانشگاه و خانواده ایشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این همایش با تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال تأسیس این دانشگاه، به استقبال کم‌نظیر بازنشستگان در نخستین برنامه شوق دیدار در سال 1393 اشاره کرد و گفت: چهلمین سال، زمان رشد و پختگی یک مجموعه محسوب می‌شود و دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با تلاش و کوشش شما به دوران رشد و بالندگی خود رسیده است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان پس از گذشت 40 سال از تأسیس، به منطقه ی رشد و فناوری کشور تبدیل شده است، افزود: حدود 50 هزار دانش‌آموختة این دانشگاه در تمامی نقاط کشور و دنیا در زمینه‌های گوناگون همواره منشأ افتخار بوده‌اند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر دانشگاه صنعتی اصفهان در پیشبرد مرزهای دانش، تصریح کرد: این دانشگاه تاکنون بیش از دو هزار و 300 طرح صنعتی را اجرا نموده که در بسیاری از موارد گره‌گشای مشکلات صنایع کشور بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که این افتخارات با همت و تلاش و جدیت شاغلان و بازنشستگان دانشگاه میسر شده است، از زحمات بازنشستگان دانشگاه قدردانی کرد و گفت: تمامی شما عزیزان با کوله‌باری از تجربه و دانش، وارد مرحله جدیدی از زندگی‌ شده اید و لازم است تا دانشگاه از تجربیات شما استفاده نماید.

مدرس هاشمی با تأکید بر وظیفة دانشگاه صنعتی اصفهان نسبت به تجلیل و تکریم بازنشستگان؛ به تشکیل موزه این دانشگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به آغاز تدوین تاریخ شفاهی دانشگاه و انجام مصاحبه با اساتید و کارکنان، این کار به عنوان یک سند مهم از تلاش‌های کارکنان این دانشگاه به یادگار بماند.

وی به تأسیس کانون صنفی بازنشستگان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این کانون با همت شما و به صورت خودجوش تشکیل شده و امیدوارم پل ارتباطی خوبی میان مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان و بازنشستگان باشد.

مدیرکل سازمان بازنشستگی استان اصفهان نیز در این همایش با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه رفاهی بازنشستگان، گفت: وام ضروری چهار میلیون تومانی از نیمه دوم مهرماه با بازپرداخت 36 ماهه و کارمزد 4 درصد در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

عبادی، با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان بازنشستگی استان اصفهان با سازمان‌های آموزشی کشور، برگزاری کلاس های تغذیه و آموزش فنی حرفه‌ای برای بازنشستگان و فرزندان آن ها به صورت رایگان را از جمله فعالیت‌های حوزه رفاهی برای آنها برشمرد.

 وی افزود: میانگین پرداخت حقوق بازنشستگی در استان اصفهان برای اعضای غیر هیأت علمی، یک میلیون و 750 هزار تومان است و ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان و گردشگری یک‌روزه شهر اصفهان نیز از دیگر برنامه های این سازمان برای بازنشستگان است.

اجرای برنامه های هنری، پخش کلیپ گفتگوی روابط عمومی دانشگاه با تعدادی از بازنشستگان، قرعه کشی و اعطای پنج کمک هزینه یک میلیون تومانی به شرکت کنندگان و در پایان ضیافت شام، از دیگر بخش های آئین بزرگ تجلیل و تکریم کارکنان بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان(شوق دیدار 2) بود.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.