کدخبر:1539/13960601

1 شهريور 1396

درآستانه هفته دولت و روزکارمند:
جشن بزرگ تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
صبح امروز و درآستانه هفته دولت و روز کارمند و مقارن با سالروزازدواج امیرالمومنین(ع) وحضرت فاطمه(س)، آئین بزرگداشت روزکارمند و تجلیل ازکارمندان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این آئین که با حضور هیأت رئیسه، مدیران و جمع کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند، هدف اصلی از برگزاری این مراسم را تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خادمان علم و پژوهش در این دانشگاه عنوان کرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، به بیان عوامل رشد و ارتقای این دانشگاه پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی خوب و بلندمدت اولیه توسط پایه‌گذاران این دانشگاه در زمینه‌های آموزشی، اساتید، کارکنان، تجهیزات، فضای فیزیکی و اراضی وسیع، زمینه پیشرفت دانشگاه صنعتی اصفهان را میسر ساخته است.

وی نیروی انسانی خوب را دارایی اصلی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد و افزود: استفاده از اساتید توانمند و کارکنان زحمت‌کش باعث جذب دانشجویان خوب و فعال بوده و سرمایه‌های اجتماعی مناسب مانند قانون‌مداری، وفاق و همدلی، اعتماد میان مدیریت و کارکنان و اخلاق موجب شده است تا 50 هزار فارغ‌التحصیل داشته باشیم و دانشگاهیان با ارتباط مناسب با صنعت برای حل مشکلات این بخش مهم چاره‌اندیشی کنند و با تولید مقالات علمی موجب پیشبرد مرزهای دانش گردند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام تصویب طرح تحول راهبردی توسط هیئت امنا دانشگاه، به افق پیش روی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در افق 1404 برخوردار از یک فضای علمی و فرهنگی پویا و کیفیت گرا، دارای مرجعیت علمی و فناوری در آسیا، سرآمد در تقویت دانش‌آموختگانی توانمند در تراز جهانی، اخلاق‌ مدار و نقش‌آفرین در توسعه کشور؛ و تأثیرگذارترین دانشگاه در منطقه پیرامونی خود و یکی از سه دانشگاه برتر برای تحقق جامعه دانایی محور خواهد بود.

مدرس هاشمی با بیان زمان 9 ساله برای رسیدن به این چشم انداز، این هدف را قابل دستیابی دانست و افزود: 54 هدف و 80 اقدام اجرایی در برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی اصفهان تدوین شده است.

وی با تأکید بر سهیم بودن همه دانشگاهیان در طرح تحول راهبردی، گفت: تقویت کارآمدی و کارآیی کارکنان دانشگاه، حفظ کرامت و منزلت کلیه دانشگاهیان و ارتقای سلامت جسم و بهداشت روان آن ها از جمله مواردی است که به صورت مستقیم مربوط به کارکنان این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن عذرخواهی از کاستی های موجود که بسیاری از آن ها ناشی از محدودیت هاست، افزود: رسیدن به تحول دانشگاه، فقط با یک عزم جمعی، همدلی، وفاق، همفکری و اعتماد بین دانشگاهیان میسر خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این آئین در سخنانی، به نقش و اهمیت مسئولیت پذیری در فعالیت های جاری پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عمادی، بیان کرد: بی‌تفاوت نبودن و مسئولیت‌پذیری در انجام کارها، موجب جلوگیری از شکست و دستیابی به موفقیت در کارها می‌شود.

تجلیل از خانواده "شهید والامقام مدافع حرم جواد محمدی"، پخش کلیپ هایی از درددل ها و خواسته های کارکنان دانشگاه و اجرای گروه های هنری از دیگر بخش های آئین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

در پایان این مراسم از 27 کارمند، کارشناس و مدیر نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه های آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی، فرهنگی اجتماعی، ریاست و اداری مالی تجلیل بعمل آمد.

گزارش تصویری...

اسامی کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1396

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.