کدخبر:1209/13960209

9 ارديبهشت 1396

با موضوع فناوری فیبر نوری و بهره‌برداری از آن:
امضاي تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتي اصفهان و شركت مخابرات ايران
تفاهم نامه همکاری مشترک در ارتباط با فناوری فیبر نوری و بهره‌برداری از آن میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت مخابرات ایران به امضاء رسید.

این تفاهم نامه در حاشیه آئین بهره برداری از مرحله نخست اتصال فیبر نوری به منازل "تانوما" و با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به امضارسید.

بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انجام همکاری در زمینه FTTH به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی، آموزشی و فنی دانشگاه صنعتی اصفهان در ارتباط با فناوری فیبر نوری و بهره‌برداری از آن در پروژه‌های مرتبط شرکت مخابرات ایران، در دستور کار قرار می گیرد.

انجام پژوهش‌های علمی، ایجاد و فعال سازی ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تست و اندازه‌گیری، خدمات ارزش افزوده، ساخت و پیاده‌سازی نمونه اولیه، تربیت نیروی متخصص و کارآمد، انجام و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعات توسعه‌ای، ایجاد شبکه نمونه مطالعاتی، حمایت از ایده‌های نوآورانه و نیز توسعه فناوری، موضوع اصلی این تفاهم نامه همکاری دوجانبه می باشد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.