کدخبر:1624/13960204

4 ارديبهشت 1396

صبح امروز:
بازدید هیئت آکادمی علوم چین ازدانشگاه صنعتی اصفهان
هیئتی بلندپایه از مدیران و متخصصان آکادمی علوم چین صبح امروز از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

این هیئت متشکل از معاون آکادمی علوم چین، معاون مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌المللی این آکادمی، کارشناس امور آسیای این دفتر، معاون شعبه‌ شینچیانگ آکادمی علوم چین و استاد اکولوژی این شعبه، با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان با توانمندی های این دانشگاه آشنا شدند.

در این دیدار اعضای هیئت چینی در نشست همکاری مشترک که با حضورمدیران، رؤسای دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، قطب‌های علمی و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد شرکت کردند.

اعضای هیئت چینی نیز ضمن معرفی آکادمی علوم چین و شعبه‌ی شینچیانگ این آکادمی، به تشریح فرصت‌های علمی و بورس‌های تحصیلی این مؤسسه که به دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر دنیا ارائه می‌دهد پرداختند.

در ادامه، اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و اعضای هیئت اعزامی از آکادمی علوم چین به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای گسترش همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه‌ی فراهم‌سازی فرصت‌های پژوهشی برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان پرداختند.

آکادمی علوم چین(Chinese Academy of Sciences) مؤسسه آکادمیک و همچنین مرکز پژوهشی جامع علوم طبیعی در چین‌ است. این مؤسسه نقش مخزن‌ ایده‌ی ملی و بدنه‌ی اکادمیک دولتی در جمهوری خلق چین را ایفا می‌کند.

دانشگاه صنعتی اصفهان وآکادمی علوم چین در راستای طرح صندوق علمی راه ابریشم (Silk Road ScientificFund) همکاری‌های علمی نزدیکی را طی دو سال گذشته با یکدیگر آغاز نموده‌اند که دانشگاه صنعتی اصفهان در خرداد ماه سال جاری و در جریان برگزاری کنفرانس بین‌المللی سامانه اطلاعات جغرافیایی جاده ابریشم میزبان تعدادی از دانشمندان این آکادمی در رشته‌ی محیط زیست و سنجش از دور خواهد بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.