کدخبر:1143/13960129

29 فروردین 1396

پایان آبان ماه سال جاری:
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان دهمين کنفرانس بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران
دهمين کنفرانس بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران ۳۰ آبان الي ۲ آذرماه سال جاری به میزبانی دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.

دبیر اجرایی این کنفرانس ملی، ايجاد محيطي مناسب جهت تبادل نظر و ارائه آخرين دستاوردهاي علمي پژوهشگران و دست اندرکاران در زمينه بينائي ماشين و پردازش تصوير را از اهداف برگزاری دهمين کنفرانس بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران عنوان کرد.

دکتر مازیار پالهنگ افزود: پس از 9 دوره برگزاري موفق کنفرانس بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران، دهمين دوره اين کنفرانس توسط دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه صنعتي اصفهان و انجمن بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران، آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای این کنفرانس تصریح کرد: بينائي کامپيوتر سه بعدي، پردازش تصاوير عمق و RGBD، تحليل ويدئو و شناسائي واقعه، شناسائي فعاليت، يادگيري عميق در بينائي کامپيوتر، استفاده از روش هاي آماري و يادگيري ماشين در بينائي کامپيوتر، بيومتريک، پردازش تصاوير پزشکي و نهان نگاري در تصوير و ويدئو، از جمله این محورها خواهد بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، اضافه کرد: فشرده سازي، حرکت و ردگيري، سخت افزارهاي بينائي ماشين و پردازش تصوير، پردازش و شناسائي اسناد، بازيابي تصوير و ويدئو، تصوير و ويدئو کاوي، کاربردهاي بينائي ماشين و موضوعات مرتبط با بينائي ماشين و پردازش تصوير، محورهای دیگر این کنفرانس را دربر خواهد گرفت.

پالهنگ، مهلت ارسال مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی را اول مردادماه عنوان کرد و افزود: مهلت ارائه پیشنهاد جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تا اول شهریورماه سال جاری خواهد بود و علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این کنفرانس به نشانی http://mvip2017.iut.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

گفتنی است: دهمين کنفرانس بينائي ماشين و پردازش تصوير ايران ۳۰ آبان الي ۲ آذرماه سال جاری به میزبانی دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.