کدخبر:1409/13951207

7 اسفند 1395

درپنجمین دوره تجلیل ازبرگزیدگان مهندسی کشور:
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران
مراسم تجلیل از برگزیدگان مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی با تجلیل از دکتر محمدرضا سلیم پور، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران برگزار شد.

در این آئین که همزمان با پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس و با حضور رئیس فرهنگستان علوم، تعدادی از رؤسای دانشگاه های تهران و بیش از یکصد نفر از استادان مهندسی و اعضای فرهنگستان علوم در محل این فرهنگستان برگزار شد، از دکتر محمدرضا سلیم پور استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از پنج دانشمند جوان برجسته مهندسی ایران تجلیل شد.

معیارهای این انتخاب، سوابق آموزشی، پژوهشی و خدمات علمی عنوان شده است و استاد دانشگاه صنعتی اصفهان تاکنون موفق به چاپ 74 مقاله در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی، ارائه 40 مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی، راهنمایی 40 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و پنج رساله دکتری، حدود 800 مورد ارجاع به مقالات چاپ شده، ارتقاء به استادی در سن 37 سالگی، پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی اصفهان سال 1391 و سرپرست تحصیلات تکمیلی نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در 1392 شده است.

دکتر سلیم پور همچنین به موفقیت‌های دیگری از جمله کسب جایزه بهترین رساله دکتری مهندسی مکانیک کشور از سوی انجمن مهندسان مکانیک ایران در 1387،داوری مقالات در نشریات بین المللی (ISI)، داوری رساله های دکتری در داخل و خارج ایران و عضویت در هیات تحریریه یک مجله ISI را کسب کرده است.

شایان ذکر است: درمراسم تجلیل از برگزیدگان مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی همچنین از سه استاد برجسته مهندسی کشور و سه مهندس برجسته کشور نیز تجلیل بعمل آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.