کدخبر:0934/13951125

25 بهمن 1395

27 و 28 بهمن ماه:
همایش ملی علمی پژوهشی علم و دین در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همایش ملی علمی پژوهشی علم و دین 27 و 28 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

مدیر این همایش ملی با اعلام خبر فوق گفت: مرکز معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف و در راستای منویات مقام معظم رهبری در اسلامی شدن دانشگاه ها و باز شدن افق های نوین تمدن اسلامی و نهضت تولید علم، همایش ملی علمی پژوهشی علم و دین را برگزار می نماید.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر محسن عمیق با اشاره به محورهای این همایش ملی، افزود: علم دینی، نسبت اخلاق و دین با علم و فناوری، پیشرفت علم و فناوری در پرتو اخلاق و دین و یافته های جدید علمی و بررسی مصادیق تعارض با جهان بینی دینی از جمله محورهای اصلی همایش ملی علم و دین می باشد.

وی اضافه کرد: بررسی مکاتب مختلف علم و دین در شرق و غرب (از قبیل تعارض ،تمایز، تعامل ،وحدت) و چالش های مطرح شده از سوی طبیعت گرایی معاصر، دیگر محورهای همایش ملی علمی پژوهشی علم و دین را دربر خواهد گرفت.

رئیس مرکز معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به زمان برگزاری این رویداد علمی، 27 و 28 بهمن را روزهای برگزاری همایش علم و دین اعلام و تصریح کرد: افتتاحیه این همایش از ساعت 8:30 روز چهارشنبه مورخ 27 بهمن ماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.