کدخبر:0856/13951109

9 بهمن 1395

توسط مرکز تخصصی آپا:
پایان مسابقات ملی فتح پرچم چهارمین جشنواره ملی افتا دانشگاه صنعتی اصفهان
مسابقه ملی فتح پرچم (CTF) مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از رویدادهای چهارمین جشنواره ملی افتا برگزار شد.

مسابقات فتح پرچم (CTF)، یکی از جذاب‌ترین مسابقات دانشگاهی، در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قالب یک مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری، دانشجویان و متخصصان امنیت فناوری اطلاعات به مقابله یا یکدیگر می‌پردازند.

در این مسابقات، با قرار گرفتن شرکت کنندگان در مقابل تعدادی چالش، مهارت های آنان در زمینه های مختلف، وب، شبکه، رمزنگاری، پنهان نگاری، کشف آسیب پذیری و مهندسی معکوس مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در مسابقه ملی فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان که پنج شنبه گذشته و با هدف شکوفایی و رشد استعدادهای جوان در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار شد، 205 نفر از علاقه مندان و متخصصان امنیت فضای تبادل اطلاعات در مدت زمان 10 ساعت و به صورت برخط به رقابت پرداختند.

ارائه سؤالات طبقه‌بندی شده از آسان به سخت به منظور ارتقاء علمی افرادی که با این مباحث آشنایی کمی دارند، در کنار برگزاری یک رقابت جذاب برای متخصصان و افراد آشنا با این حوزه، از ویژگی های مسابقه ملی فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای ارتقاء سطح علمی کشور در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات بود.

گفتنی است: مسابقه ملی فتح پرچم یکی از رویدادهای چهارمین جشنواره ملی افتا است و مرحله نهایی آن با حضور برگزیدگان این مرحله سوم و چهارم اسفند 95 در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.