کدخبر:1606/13950906

6 آذر 1395

به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد
نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین دفاترنهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌های استان اصفهان به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌های استان عنوان کرد و گفت: در این نشست هماهنگی‌های لازم به منظورحضور پرشور در برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آینده صورت می گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اصفهان نیز در این نشست، با تأکید بر رعایت تقوای سیاسی، کاری و اخلاقی، گفت: محیط مقدس دانشگاه، فضایی بسیار ارزشمند و با اهمیت است که لازمه کار در این محیط، مسئولیت شناسی در ابعاد مختلف علمی، دینی، اخلاقی و فرهنگی می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به نگاه یک سویه دنیای غرب به علم، دانش و تکنیک، افزود: انتخابات اخیر امریکا به خوبی نشان داد که رویکرد این فرهنگ به اخلاق در چه سطحی است.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر این که اگر در علم عقب بمانیم نمی توانیم ادعای استقلال داشته باشیم، افزود: پیشرفت دانشگاه ها و موفقیت نخبگان و دانشمندان از جمله ملزومات حرکت در مسیر مبارزه با مستکبرین جهان می باشد.

در ادامه این نشست، شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها و ارائه برنامه‌ دانشگاه های خود پرداختند.

گفتنی است: نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین دفاتر نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان با حضور مسئولین دانشگاه‌های، اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر، پیام نور، آزاد اسلامی خوراسگان و نجف آباد، کاشان، فرهنگیان و علمی کاربردی، پنج شنبه گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.