کدخبر:1552/13950906

6 آذر 1395

بابازدید وزيردفاع وپشتيباني نيروهاي مسلح:
حضورمؤثر پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان درهشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با حضور پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان وبازدید وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از دستاوردهای الکترونیک هوانوردی این دانشگاه برگزار شد.

در این رویداد بین المللی که باحضور یکصد شرکت داخلی از سازمان ها و مؤسسات هوائی و هوافضا، هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و ساخت، مؤسسات پژوهشی، دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی، شرکت های تولیدی، صنعتی و بازرگانی و همچنین بيش از 25 نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، لیتوانی، مالزی، ترکیه، فرانسه و چک برگزار شد، شرکت کنندگان تازه ترين دستاوردها و فناوري هاي خود را در زمينه صنايع هوايي و هوانوردي در معرض ديد علاقمندان قرار دادند.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان آخرین محصولات و نتایج تحقیقات علمی خود ازجمله رادار هواشناسی از نوع اسلات آرایه ای، آنتن لینک داده ماهواره ای و سخت افزار گذرگاه داده بر اساس استاندارد MIL-STD 1553 را به نمایش گذاشت.

در حاشیه این نمایشگاه نیز وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با حضور در غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان، از دستاوردها و توانمندی های پژوهشکده اویونیک این دانشگاه دیدن نمود.

دکتر حسین دهقان با ابراز خرسندی از فعالیت های ارزشمند پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان و تلاش کارشناسان این مرکز، بر نقش ستودنی این دانشگاه به عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور که همواره در پیشبرد دانش و علوم هوایی کشور نقش اساسی را ایفا کرده است، تأکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه صنعتی اصفهان با مراکز صنعتی فعال در حوزه هوایی، دانش کسب شده، به محصولات و تجهیزات کاربردی تبدیل گردد.

گفتنی است: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و جمعی از مدیران کشوری و لشکری، 26 لغایت 29 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزارشد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.