کدخبر:1135/13950812

12 آبان 1395

با حضور اساتیدی از ایران، امریکا و هند:
هفدهمین کارگاه فرآیندهای تصادفی کاربردی دردانشگاه صنعتی اصفهان
هفدهمین کارگاه فرآیندهای تصادفی کاربردی، با حضوراساتید و دانشجویانی از دانشگاه‌های کشور، در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی این رویداد علمی، هدف اصلی از برگزاری این کارگاه را تبادل تازه ترین اطلاعات در زمینه فرآیندهای تصادفی کاربردی عنوان کرد و گفت: اساتید و محققانی که تحقیقات آن ها مرتبط با رشته‌های وابسته به این زمینه علمی است، اطلاعات خود را در این کارگاه به اشتراک گذاشته و موجب افزایش انگیزه دانشجویان دکترا در رشته‌هایی همچون آمار، ریاضی کاربردی، برق و دیگر رشته‌های مهندسی مرتبط با این موضوع می‌گردند.

دکتر صفیه محمودی، با اشاره به حضور 45 استاد و دانشجوی دکترا، افزود: 5 تن از اساتید ایرانی و 2 استاد از کشورهای امریکا و هند، در حال ارایه 20 جلسه آموزشی و پژوهشی در این کارگاه هستند و میزگرد تخصصی تحقیق در فرآیندهای تصادفی کاربردی نیز به منظور مطرح کردن مشکلات تحقیقاتی و بررسی دلایل افت انگیزه دانشجویان و محققان این رشته تشکیل خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان، ارایه سوالات باز و مطرح نمودن موضوعات تحقیقاتی مناسب به محققان جوان این رشته را از جمله خصوصیات هفدهمین کارگاه فرآیندهای تصادفی کاربردی بیان کرد و ادامه داد: این کارگاه فرصتی مناسب برای آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با اساتید جدید ایجاد کرده است.

گفتنی است: هفدهمین کارگاه فرآیندهای تصادفی کاربردی، به همت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان، از 11 تا 13 آبان ماه در این دانشگاه در حال برگزاری است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.