کدخبر:1513/13950728

28 مهر 1395

با هدف ارائه فرصت های کسب و کار:
رویداد کارآفرینی هم نت آب در دانشگاه صنعتی اصفهان +گزارش تلویزیونی
آئین افتتاحیه نخستین رویداد کارآفرینی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی) آب صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این رویداد که با حضور اساتید، محققان، مدیران، کارشناسان و ایده پردازان در زمینه فرصت های موجود در صنعت آب شرب و بهداشت در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد، چالش‌ها و مسایل واقعی در صنعت آب شرب و بهداشت و فرصت های موجود در این زمینه برای خلق ارزش، ارتباط با سازمان های ذیربط و پیگیری موضوع تا یافتن راهکارهای نو و تبدیل آن به مدل های تکرارپذیر مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان در این مراسم، هدف از برگزاری این رویداد را ارایه فرصت های کسب و کار و چالش ها در بخش های آب شرب و بهداشت و گردآوری ایده های کاربردی در این حوزه عنوان کرد و گفت: طی مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار، ارایه طرح کسب و کار شرکت کنندگان به زبان قابل فهم و جذاب برای صاحبان سرمایه و فراگیری مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا از دیگر اهداف مهم برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب است.

دکتر شقایق حق جوی جوانمرد با بیان این که در این رویداد علمی، اساتید دانشگاه، محققان، مدیران و کارشناسان رو در رو با شرکت کنندگان در زمینه فرصت های موجود در صنعت آب شرب و بهداشت به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت، افزود: در هم نت آب سعی داریم، روی حل بخشی از مسائل آب کار کنیم که منجر به خلق ارزش پایدار، کوچک، خصوصی و قابل مدیریت توسط تیم‌های شرکت‌کننده در این هم نت می گردد.

وی با تأکید بر اهمیت منجر شدن راه حل های ارایه شده به کسب و کار، ابراز امیدواری کرد که راه حل‌های پیشنهادی در این رویداد ضمن کمک به سیاست‌گذاران این حوزه مهم، شکل دهنده تعامل خوب، سازنده و مؤثر میان شرکت‌کنندگان باشد. 

حق جوی جوانمرد، با اشاره به این که پس از روشن شدن ایده‌های تیم‌های مختلف، این ایده ها با کمک اساتید و مسئولانی که در حوزه آب مشغول فعالیت هستند به سمت کسب و کار حرکت خواهند کرد، افزود: این رویداد زمینه ساز ارایه فرصت های موجود برای شرکت ها و افراد مستعد به منظور گردآوری ایده های کاربردی حوزه آب شرب و بهداشت و بهره گیری از آن ها جهت تبدیل به یک مدل و طرح کسب و کار خواهد شد.

رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان، دریافت اعتبار راه اندازی کسب و کار به انتخاب هیأت داوران برای تیم های برگزیده و استقرار در مرکز رشد به مدت شش ماه را از جمله جوایز و اعتبارات تیم های برگزیده عنوان کرد و ادامه داد: تیم های برتر امکان بهره مندی از تسهیلات تأمین کنندگان منابع مالی در بهینه سازی مصرف آب، بهره مندی از توانمندی های فنی و ارتباطی شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری و همچنین اساتید دانشگاهی و نخبگان در طول فرآیند تجاری سازی را خواهند داشت.

گفتنی است: نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب با همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

گزارش تلویزیونی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.