کدخبر:1113/13950713

13 مهر 1395

پایان مهرماه جاری:
همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشت و رویداد کار آفرینی هم نت آب در دانشگاه صنعتی اصفهان
نخستین همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشت، چالش ها و راهکار ها به همراه رویداد کار آفرینی هم نت آب، روزهای پایانی مهرماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

این همایش با رویکرد تلفیق و تمرکز بخش ­های علمی و اجرایی حوزه آب و با هدف هم افزایی پژوهشگران و متخصصین برجسته کشور و در راستای ارتقای دانش و نگرش تصمیم گیران و مصرف کنندگان آب برگزار می گردد.

مدیریت عرضه آب شرب و بهداشت، مدیریت تقاضای آب شرب و بهداشت، قوانین و استانداردهای حاکم بر تأمین و توزیع آب، قوانین و حقوق آب، فناوری ­های نوین عرضه و تقاضای آب و آثار زیست­ محیطی عرضه و تقاضای آب شرب، شش محور اصلی نخستین همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشت، چالش ­ها و راهکارها خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه تجهیزات کاهنده مصرف آب و کنتورهای هوشمند و نیز کارگاه هایی به منظور آموزش کارشناسان درخصوص آخرین یافته های علمی در زمینه روش های بازیافت آب، بازیابی چاه های کم بازده و نرم افزارهای طراحی شبکه های آبرسانی و... از جمله بخش های جنبی این همایش ملی می باشد.

نخستین همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشت، چالش ها و راهکار ها، توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری استانداری، شرکت آب و فاضلاب استان(آبفا)، شرکت سهامی آب منطقه ­ای، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان (آبفار) و شهرداری اصفهان، 27 و 28 مهرماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب با هدف ارائه فرصت های کسب و کار و چالش ها در بخش های آب شرب و بهداشت، گردآوری ایده های کاربردی حوزه آب شرب و بهداشت، طی مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار، ارائه طرح کسب و کار شرکت کنندگان به زبان قابل فهم و جذاب برای صاحبان سرمایه و فراگیری مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا، 28 تا 30 مهرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

در این رویداد علمی، اساتید دانشگاه، محققان، مدیران و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای، رو در رو با شرکت کنندگان در زمینه فرصت های موجود در صنعت آب شرب و بهداشت به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این رویداد نیز توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و با مشارکت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشت، چالش ها و راهکار ها به نشانی http://www.water-iut.ir و به منظور ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون رویداد کار آفرینی هم نت آب به نشانی http://hamnetevent.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.