کدخبر:1135/13950607

7 شهريور 1395

همزمان با هفته دولت و روزکارمند:
جشن تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
همزمان با هفته دولت و روزکارمند، جشن تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان روز گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این آئین، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تبریک روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، هدف از برگزاری این همایش را قدردانی از تلاش‌های همه خادمان علم و پژوهش در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.

دکترسید محمود مدرس هاشمی به دستاوردها، افتخارات و پیشرفت های ارزنده دانشگاه صنعتی اصفهان در طول یکسال گذشته اشاره و تصریح کرد: کلیه کارکنان دانشگاه در کسب این افتخارات سهیم بوده اند.

وی قرارگیری دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه 61 ام و در میان یکصد دانشگاه برتر آسیا در سال 2015 و برای سومین بار، کسب رتبه اول در رشته مهندسی مواد در رتبه بندی شانگهای برای نخستین بار و ارتقاء رتبه در رتبه بندی وبومتریکس از رتبه 807 به رتبه 640 در میان 25 هزار مؤسسه آموزشی جهان را از جمله این دستاوردها و افتخارات عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: در سال گذشته در بعضی از گرایش‌های پژوهشی به فعالیت های کلانی از جمله عرصه‌های صنایع دفاعی، نفت، مخابرات و آب ورود پیدا کرده‌ایم که این عرصه ها همت بیشتری را از ما طلب می‌ نماید.

وی به برطرف شدن مشکلات داخلی دانشگاه همچون مشکلات خوابگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر مسئولین خوابگاه‌ها بیشتر روی فعالیت‌های فرهنگی و فوق‌برنامه  متمرکز شده‌اند.

مدرس هاشمی اضافه کرد: یقیناً اگر روزی صرفاً حضور افراد نخبه و با همت و غیرت در یک مجموعه، سرمایه تلقی می‌شد؛ امروز علاوه بر این که این افراد سرمایه‌های فردی را تشکیل می‌دهند، اما مهمتر از آن سرمایه‌های اجتماعی است که در یک مجموعه وجود دارد و بحمدالله این ارتباط و اعتماد امروز در قسمت‌های مختلف میان کارکنان و مدیریت دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، افزود: اجرای آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی، یارانه غذا، بیمه تکمیلی، مرخصی‌های تشویقی و بخصوص تسری مزایای آیین نامه اعضای غیر هیئت علمی به کارکنان قراردادی و راه‌اندازی مجتمع طاها در مشهد مقدس با کیفیت نسبتاً مطلوب و قیمت مناسب، از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه رفاه کارکنان طی یکسال گذشته بوده است.

وی با بیان این که تلاش ما در این راستا آن بوده که وضعیت کارکنان دانشگاه بهبود و ارتقا پیدا کند، افزود: البته با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب کشور که حتماً در وضعیت اقتصادی دانشگاه نیز تأثیرگذار بوده است، نتوانسته‌ایم به شکلی که شایسته است در ارتقای سطح زندگی و رضایت شما عمل نماییم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

مدرس هاشمی در پایان اضافه کرد: روح نام‌گذاری امسال بنام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" این است که ما برای توسعه و رشد کشور و برای ارتقای سطح زندگی مردم نگاه به بیرون نداشته باشیم و نگاه ما باید به همت و تلاش خودمان باشد و در این راستا دانشگاه متولی پیاده سازی اقتصاد دانش‌بنیان و به عنوان مرکز اصلی اقتصاد مقاومتی است و این موضوع در آن قابل توجه است.

اجرای برنامه های هنری و شاد، اجرای گروه موسیقی و پخش کلیپ های صندلی داغ درخصوص وضعیت کارکنان دانشگاه از دیگر برنامه های این جشن بود.

در بخش ویژه ای از این مراسم نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 144 شهید گلگون کفن دانشگاه صنعتی اصفهان، سه شهید گمنام این دانشگاه و شهدای گرانقدر مدافع حرم، از خانواده "سردار شهید عبدالرضا مجیری" از فرماندهان شهید مدافع حرم تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم، از 23 تن از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1395 شامل 9 کارمند نمونه، 11 کارشناس نمونه و 3 مدیر نمونه این دانشگاه تجلیل شد.

این آئین شکوهمند به همت روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

گزارش تصویری...

اسامی کارکنان نمونه دانشگاه در سال 95

دانلود ویدئوکلیپ صندلی داغ (باحضور جناب آقای دکتر خادمی، معاون اداری و مالی دانشگاه)

دانلود ویدئوکلیپ صندلی داغ (باحضور جناب آقای بهمنی، منشی دفتر ریاست دانشگاه)

دیدگاه شما

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.