کدخبر:1149/13950502

2 مرداد 1395

توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:
ششمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان، برای ششمین سال وبه همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد

در این دوره که با حضور بیش از 70 نفر از اعضاء هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان در دوره آموزشی «تعلیم و تربیت» با حضور دکتر عبدالعظیم کریمی روانشناس، مؤلف و عضو هيئت علمي پژوهشگاه تعليم و تربيت و نیز دوره آموزشی «تاریخ و تمدن اسلام» با حضور دکتر محمدحسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام شرکت نمودند.

بررسی عوامل تقویت و پیشرفت و نیز تضعیف و شکست تمدن اسلامی در دوره های مختلف تاریخی و تحلیل نقش هنر، معماری، ادبیات، علم و... در این دوره ها، از جمله سرفصل های دوره تاریخ و تمدن اسلام و بررسی بایدها و نبایدهای تعلیم و تربیت، چیستی و چگونگی آن و عوامل مفید و مضر در تعلیم و تربیت، از جمله سرفصل های دوره تعلیم و تربیت طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

همچنین نشست نقدو بررسی طب سنتی با حضور دکتر مظاهری متخصص طب سنتی، از برنامه های جانبی ششمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گفتنی است: ششمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی اصفهان 26 الی 28 تیرماه و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، در مجتمع فرهنگی آموزشی اردیبهشت برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.