کدخبر:1121/13950201

1 ارديبهشت 1395

به منظور استفاده از توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی:
بازدید مسئولان دانشگاه کویه کردستان عراق از توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان
نشست مشترک رؤسای دانشگاه های صنعتی اصفهان و کویه اقلیم کردستان عراق در دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، هدف از این دیدار را بررسی راهکارهای اجرای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه کویه بیان کرد و گفت: این دانشگاه دارای توانمندی ها و ظرفیتی هایی بالا به منظور ارتقاء سطح علمی در کشور عراق است.

دکتر مدرس هاشمی، تجهیزات، برنامه درسی و استاد را از مهمترین ملزومات تأسیس و حرکت دانشگاه ها دانست و تأکید کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان با توجه به تجربیات مناسب در تأسیس دانشکده های مهندسی و کشاورزی توانایی ارایه مشاوره های لازم در این زمینه ها را دارد.

وی، تربیت نیروهای متخصص را از جمله مهمترین اولویت های کاری برای دانشگاه کویه دانست و افزود: پذیرش دانشجویان مقطع دکترا و برگزاری چندین دوره مشترک در رشته های مورد علاقه می تواند نقطه مناسبی جهت آغاز این همکاری باشد.

رئیس دانشگاه کویه اقلیم کردستان عراق نیز این نشست با تأکید بر توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان، ابراز امیدواری کرد: بخش هایی از تفاهمنامه همکاری در زمینه های کشاورزی، مهندسی و علوم پایه، که در سال گذشته به امضای طرفین رسید، اجرایی گردد.

گفتنی است: دانشگاه کویه با سابقه ای 13 ساله در شهر کویه و در نزدیکی شهر اربیل پایتخت اقلیم کردستان عراق قرار دارد و خواستار استفاده از توانمندی های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در علوم پایه، فنی مهندسی و کشاورزی است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.