کدخبر:1657/13941125

25 بهمن 1394

با حضور مسئولین اموراداری دانشگاه:
سومین نشست کارکنان ورییس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارشد
سومین نشست مشترک رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با کارکنان این دانشگاه، عصر روز گذشته با حضور معاون اداری و مالی و مدیر امور اداری دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به حرکت دانشگاهیان در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی، گزارشی از اقدامات انجام شده، مشکلات و برنامه‌های در دست اقدام پیرامون مسائل مختلف مرتبط با کارکنان این دانشگاه ارايه کرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود:آنچه که تا کنون انجام شده است، اگرچه مبتنی بر نیت خیر بوده و همه مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان سعی در بهبود شرایط منابع انسانی این دانشگاه داشتند، اما همچنان راه طولانی در رسیدن به این هدف وجود دارد.

درادامه، ضمن طرح سؤالات مکتوب و شفاهی کارکنان حاضر در نشست، رییس، معاون اداری و مالی و مدیر امور اداری دانشگاه صنعتی اصفهان به این سؤالات پاسخ گفتند.

تدوین فرآیندی به منظور جذب کارکنان جدید، یکسان سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی در آینده، بهره گیری از کارشناسان و مشاوران متخصص به منظور ارتقاء بهره‌وری و آموزش بهتر، تدوین سیستم جدید ارزشیابی کارکنان، تدوین پیشنویس دستورالعمل ادامه تحصیل منابع انسانی دانشگاه، اختصاص بخشی از آموزش کارکنان به ورزش و حرکت های اصلاحی و تلاش برای افزایش مقدار و تعداد بن هاي رفاهي‌، از جمله اقدامات انجام شده و درحال پیگیری توسط مسئولین دانشگاه عنوان شد.

بررسی تغییرساعت اداری دانشگاه، امکان ذخیره مرخصی های استحقاقی در پایان سال، تعیین و اجرای دقیق مصادیق سختی کار برای پست‌های گوناگون، ارتقای وضعیت رفاهی و لزوم تغییر محاسبات بیمه تکمیل درمان و تبدیل وضعیت و ارتقاء شغلی کارکنان، از جمله موضوعات و درخواست های کارکنان حاضر در این نشست بود.

همچنین در این نشست نامه کارکنان شرکتی دانشگاه صنعتی اصفهان در 9 بند شامل مسائل و مشکلات گوناگون این قشر زحمتکش از دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان قرائت گردید.

در این دیدار با اعلام خبر افتتاح مجموعه رفاهي اقامتی دانشگاه صنعتی اصفهان در مشهد مقدس، عنوان شد که این مجموعه، با اعلام شرایط و ضوابط بهره برداری درآینده نزدیک پاسخگوی تقاضای کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه خواهد بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.