کدخبر:1419/13941124

24 بهمن 1394

اسفند ماه سال جاری:
همایش تخصصی آسیب‌شناسی تولید محصولات گلخانه‌ای در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همایش تخصصی آسیب‌شناسی تولید محصولات گلخانه‌ای با همكاري سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان جهاد کشاورزی ودانشگاه صنعتی اصفهان، اسفندماه سال جاري در اين دانشگاه برگزار خواهد شد.

بررسی چالش ها و مشکلات تولید محصولات گلخانه ­ای در خصوص مبحث تخصصی سازه­ های گلخانه­ ای و ارائه پیشنهادهای اجرایی و فنی به منظور روزآمد کردن سند حداقل الزامات سازه ­ها و تجهیزات گلخانه­ ای استان اصفهان در دو زیربخش سبزی-صیفی و گل و گیاهان زینتی، از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این همایش می باشد.

در این همایش که مدعوینی از وزارت جهاد کشاورزی، رؤسای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، تولید کنندگان و بهره­ برداران ممتاز و سازندگان منتخب سازه های گلخانه ­ای استان اصفهان و استان های پیشرو در صنعت گلخانه حضور خواهند داشت، مسائل، مشکلات و اهداف پیش روی این صنعت در قالب سخنرانی های کلیدی و میزگردهای تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام دبیرخانه این رویداد تخصصی، قرار است نخستین نشست این همایش تحت عنوان "سازه و تجهیزات گلخانه ای" چهارشنبه مورخ 11 اسفندماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردد.

آسیب شناسی سازه های گلخانه ای با توجه به تنوع کشت و اقلیم های مختلف استان، بررسی انواع پوشش های رایج گلخانه ای در استان و مزایا و معایب آن ها، بررسی انواع تجهیزات گلخانه ای و نقاط ضعف و قوت تأسیسات موجود (سرمایش و گرمایش، کاهنده و افزاینده رطوبت، تزریق دی اکسید کربن، اتوماسیون، سیستم های آبیاری، نور مصنوعی، مصرف انرژی و غیره) و بررسی نقاط ضعف و قوت سازه های ساده و سنتی و راهکارهای بهبود آن، محورهای اصلی این نشست خواهد بود.

این همایش توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و با همكاري سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی در دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.