کدخبر:0943/941104

18 بهمن 1394

به منظور افزایش همکاری ها و ارائه خدمات به دانشگاهیان:
افتتاح دفتر نمایندگی اداره كل استاندارد دردانشگاه صنعتی اصفهان
با امضاءتفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و ادارۀ كل استاندارد استان، ضمن افزایش همکاری های دوجانبه، دفتر نمايندگي اداره كل استاندارد نیز در محل ادارۀ فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه افتتاح گرديد.

بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته، اداره کل استاندارد استان در تعیین اولویت‌های واگذاری تدوین استانداردهای ملی در زمینه‌های مرتبط با فعالیت این اداره به اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین جهت اعضای هیأت علمی و دانشجویان و تسریع و تسهیل در تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های ایجاد شده توسط دانشگاه صنعتی اصفهان متعهد گردید.

همچنین این اداره کل بر مبنای تفاهم نامه امضاء شده، متعهد شد تا ضمن ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده کارشناسان دانشگاه از امکانات کتابخانه‌ای و اطلاع‌رسانی در خصوص تجهیزات فنی و آزمایشگاه‌های این اداره،بسترهای لازم به منظور حضور اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه در جلسه‌های کمیته‌های فنی متناظر و کمیته‌های ملی و نیز استفاده از پتانسیل‌های تخصصی و کارشناسی دانشگاه در فعالیت‌های آموزشی، تخصصی و تحقیقاتی در حوزه‌های مرتبط با کیفیت، استانداردها و سایر حوزه‌های مرتبط را فراهم نماید.

ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشگاه، تسریع و تسهیل در ویراستاری استانداردهای واگذار شده به دانشگاه و تسریع در مراحل برگزاری جلسات کمیته ملی استانداردهای ویراستاری شده دانشگاه، از دیگر تعهدات ادارۀ كل استاندارد استان به دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دانشگاه صنعتی اصفهان نیز طبق این معاهده، رعایت دقیق اولویت‌های اعلام‌شده از سوی اداره کل در خصوص تدوین استانداردهای واگذار شده، بررسی و مطالعه برای تشکیل و راه‌اندازی گروه، هسته‌های تحقیقاتی، بخش یا دفتر استانداردسازی به منظور تدوین استانداردها و معرفی دبیران به اداره کل استاندارد، ایجاد تسهیلات جهت استفاده کارشناسان این اداره از امکانات کتابخانه‌ای و تجهیزات فنی و آزمایشگاهی دانشگاه و مشارکت در تدوین استانداردهای کارخانه‌ای، ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مرتبط با دانشگاه را متعهد گردید.

ارائه خدمات آزمایشگاهی، حضور نماینده دانشگاه در شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در اولویت قرار دادن عناوین تحقیقاتی پیشنهادی و مورد نیاز و یا توافق شده با اداره کل به عنوان موضوع طرح پژوهشی و یا در راستای موضوعات پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی، ارائه خدمات علمی و اطلاعاتی در زمینه‌های تخصصی و همفکری و همکاری به منظور نظارت بر طرح‌های تحقیقاتی این اداره کل، از دیگر تعهدات دانشگاه صنعتی اصفهان در این تفاهم نامه به شمار می رود.

گفتنی است: دفتر نمايندگي اداره كل استاندارد استان اصفهان واقع در محل ادارۀ فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان روزهاي دوشنبه از ساعت 8 صبح لغايت 14 پاسخگوي دانشگاهيان می باشد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.