کدخبر:1418/940925

25 آذر 1394

ارائه مهم ترین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه پژوهش وفناوری + گزارش ویدئویی
با ارایه طرح های پژوهشی و فناورانه:
ارائه مهم ترین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه پژوهش وفناوری + گزارش ویدئویی
شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازارکشور با حضور مؤثردانشگاه صنعتی اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

همزمان با هفته ملی پژوهش، شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با حضور دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشکده ها و مراکز علمی و پژوهشی و ارائه بیش از پنج هزار طرح و محصول فناورانه برگزار شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان در این نمایشگاه که با شعار «پژوهش، فناوری، عزم ملی و رویکرد جهانی» برگزار شد، 22 طرح پژوهشی و صنعتی در رشته های مختلف فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه را ارائه نمود.

شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر، امکان تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری عنوان شده است.

گفتنی است: شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.