کدخبر:1504/910122

22 فروردین 1391

بانوی مسلمان شده آلمانی در نشست دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان:
مهربانی و عطوفت مهمترین عوامل گرایش به دین مبین اسلام است
نشست دانشجویی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور بانوی مسلمان شده اهل کشور آلمان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

ورونیکا فاضلی با بیان این که تا سن 30 سالگی با تفکر کمونیسم در برلین شرقی زندگی می کرده است گفت: علیرغم درج عنوان مذهب مسیحیت در شناسنامه ام هیچ اعتقادی به وجود خدا نداشتم و گرفتار شدن به بیماری افسردگی شدید موجب شد تا در نهایت با دین اسلام آشنا شده، مسلمان شوم و نجات پیدا کنم.

وی که در رشته اعتقادات حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل است محبت و مهربانی را یکی از مهمترین اصول و عامل گرویدن انسان ها به دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: ناب ترین محبت، محبت و ارتباط با اهل بیت علیهم السلام است که آرامش واقعی و پایدار را برای انسان ها به ارمغان می آورد. وی همچنین با اشاره به پیشرفت چشمگیر صنایع، رفاه دنیوی، جذابیت های ظاهری و ایجاد امیدهای کاذب در غرب برای بشر گفت: هیچ کدام از این موضوعات و مکاتبی همچون بودائیسم و ... هرگز نتوانسته اند آرامش و سعادت واقعی را در اختیار انسان ها قرار دهند.

وی که همراه با همسر ایرانیِ خود مدت 8 سال است در ایران زندگی می کند با تأکید بر عدم اجبار در تربیت دینی فرزندانِ خود گفت: با در نظر گرفتن روش های تربیتی صحیح به خوبی اعتقادات اسلامی در آنها نهادینه شده و هم اکنون به وظایف دینی و اخلاقی خود عمل می نمایند.

ورونیکا فاضلی در پایان باور داشتن را مهمترین اصل برای به یقین رسیدن انسان دانست و تأکید کرد: اگر ما اجازه مداخله فرهنگ غرب در زندگی هایمان را ندهیم این فرهنگ توانایی سیطره بر مسلمانان را نخواهد داشت.

این نشست دانشجویی با عنوان "راه را باید رفت" با استقبال دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان و به همت ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.