کدخبر:1447/920624

24 شهريور 1392

با حضور جمع کثیری از کارکنان:
مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
با حضور جمع کثیری از کارکنان ، مدیران واعضای هیأت علمی، مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان روز گذشته در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران، کارکنان و تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت ومیلاد حضرت امام رضا (ع)، شروع سال تحصیلی جدید را نقطه عطف دانشگاه عنوان کرد.

دکتر محمود مدرس هاشمی با گرامیداشت یاد سه دانشجوی فقید دانشگاه صنعتی اصفهان که در سانحه اخیر به رحمت ایزدی پیوستند گفت: مناسبت تجلیل از کارکنان نمونه و گرامیداشت روز کارمند، بهانه ای است تا کارکنان عزیز پس از مدت ها در کنار یکدیگر حضور یابند.

وی ایجاد رضایتمندی بیش از پیش برای اقشار مختلف دانشگاهی اعم از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان را از اهداف مدیریت دانشگاه عنوان کرد و افزود: این هدف در عمل نیاز به برنامه ریزی وصبر در کنار رعایت حرمت همه دانشگاهیان به ویژه کارکنان دارد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان صداقت، شفافیت در تصمیم گیری و احترام در برخوردها را دیگر شاخصه های این هدف بیان کرد و گفت: کار همراه با برنامه ریزی، هدف و تدبیر نتیجه ساز خواهد بود و قول صددرصد من آن است که این امر را در سرلوحه کار خود قرار دهم.

وی با ابراز تشکر صمیمانه از خدمات کلیه مدیران، کارشناسان وکارمندان دانشگاه اضافه کرد: کسب افتخار در شاخص های مختلف پژوهشی، آموزشی و احراز عناوین ملی و بین المللی حاصل تلاش همه عزیزان اعم از اعضای هیأت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان در همه سطوح است.

وی با بیان این که قدردانی از تعدادی از کارکنان به عنوان افراد برتر هرگز به معنای کم ارزش تلقی کردن خدمات دیگرکارکنان نیست تصریح کرد: این مراسم در واقع تلاشی جهت ارتقاء انگیزه به منظور خدمت بهتر و بیشتر در دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی ضمن ابراز تبریک به تمامی مدیران، کارشناسان و کارمندان منتخب به عنوان کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان طی یکسال گذشته اظهار کرد: لازم است تا انتقادات متوجه سیستم شده نه افراد و بنده کاملا مایل هستم تا انتقادات موجود را شنوا باشم.

همچنین در این مراسم معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان گزارشی از روند انتخاب کارکنان نمونه دانشگاه ارائه کرد.

در این آئین از 23 نفر از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان شامل پنج کارمند، 13 کارشناس، سه رئیس اداره و دو مدیر نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان طی یکسال گذشته تجلیل به عمل آمد.

رونمایی و پخش سرود وکلیپ جدید دانشگاه، اجرای گروه هنری مولا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند دانشگاه توسط مدیر روابط عمومی و نیز اعطای هدیه خود به خانواده یکی از این کارکنان از حواشی این مراسم تجلیل بود.

گزارش تصویری...

اسامی کارکنان نمونه دانشگاه در سال 92

فایل ها

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.