کدمصاحبه:0900/920417

15 خرداد 1392

آموزشی - پژوهشی - داخلی
یادداشت 1 ریاست دانشگاه
در خصوص موفقيت‌هاي اخير آموزشي دانشگاه

مقام دوم تيم رياضي دانشگاه صنعتي اصفهان در مسابقات رياضي كشوري كه براي اولين بار در تاريخ اين دانشگاه رخ داد، انگيزه‌اي شد تا برخي از موارد مهم آموزشي را به استحضار همكاران محترم هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان برسانم:

  1. يكي از نقاط قوت هميشگي دانشگاه صنعتي اصفهان از ابتدا تاكنون كيفيت و نظم آموزشي مثال زدني آن است كه نتيجه آن تربيت دانش آموختگان مقبول در مجامع صنعتي و دانشگاهي مي‌باشد. پس به طور منطقي در هر گونه برنامه‌ريزي براي ارتقاء شاخص‌هاي علمي دانشگاه، حفظ و ارتقاء اين كيفيت و نظم بايد در اولويت باشد.
  2. اعضاي هيأت علمي كه در طي سال‌هاي اخير جذب دانشگاه شده‌اند از اين منظر وظيفه سنگيني در ادامه راه گذشتگان برعهده دارند علاوه بر اينكه لازم است با توجه به نيازهاي امروز جامعه و پيشرفت‌هاي علمي رخ داده سال‌هاي اخير روش‌هاي جديد و خلاقانه‌اي را براي ارتقاء سطح كيفيت و نظم آموزش در دانشگاه صنعتي اصفهان بكار گيرند.
  3. اعضاي هيأت علمي باسابقه دانشگاه كه نقاط قوت آموزشي دانشگاه مديون زحمات اكثر آنها در طي سال‌هاي متمادي است همچنان نقش اساسي در اين خصوص برعهده دارند و مي‌توانند در انتقال تجربيات خود به اعضاي هيأت علمي جديد در اين خصوص نقش مضاعفي ايفا نمايند.
  4. نقش نظارتي رؤسا و معاونين محترم آموزشي دانشكده‌ها، معاون آموزشي دانشگاه و دفتر نظارت و ارزيابي آموزشي دانشگاه عامل مهم ديگر در حفظ و ارتقاء جايگاه آموزشي دانشگاه در بين دانشگاه‌هاي مطرح كشور است.
  5. عامل مهم ديگر در رسيدن به هدف مهم حفظ و ارتقاء جايگاه آموزشي دانشگاه، هم‌انديشي و برنامه‌ريزي لازم در سطح گروه‌ها، دانشكده‌ها و دانشگاه جهت به روز كردن عناوين و منابع درسي و به روز كردن روش‌هاي تدريس، وقت‌گذاري كافي اعضاي هيأت علمي براي كلاس‌ها و ساعت‌هاي مراجعه و برگزاري كارگاه‌هاي قوي دانش‌افزايي درخصوص روش‌هاي تدريس مي‌باشد كه مناسب است در حوزه ستادي دانشگاه و همچنين دانشكده‌ها به طور جدي مورد توجه و اهتمام قرار گيرد.

 

 

                                                                                محمداسماعيل همداني‌گلشن

                                                                                           رئيس دانشگاه

 

دیدگاه شما:

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.