کدخبر:1514/920902

2 آذر 1392

انتشار يك كتاب جديد در حوزه علوم دامي در دانشگاه صنعتي اصفهان
توسط عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی کشاورزی:
انتشار يك كتاب جديد در حوزه علوم دامي در دانشگاه صنعتي اصفهان
کتاب "ژنتیک کمی و آنالیز ژنوم" به قلم دكتر سعيد انصاري مهياري عضو هيأت علمي گروه علوم دامي دانشكده مهندسی كشاورزي و خانم مهندس مهرنوش فروتن،دانش آموخته دانشگاه صنعتي اصفهان، منتشر شد.

عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان با اشاره به اين كه استادان و محققان مراکز تحقيقاتي و دانشگاهي در حوزه علوم دامي مخاطبان اصلي اين كتاب مي باشند افزود: در جمع آوري و تدوين مطالب  اين کتاب سعي شده تا ضمن ذکر اصول و تکنيک هاي کاربردي، از جديدترين موضوعات و دستاوردهاي حوزه اصلاح ژنتيك دام استفاده شود.

دكتر سعيد انصاري مهياري خاطر نشان ساخت: هدف از نگارش اين كتاب تأمين منبع علمي مناسب براي تدريس در دروس اصلاح دام و ژنتيک کمي در مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دكترا در دانشگاه هاي کشور بوده است.

وی با بيان اين كه در نگارش كتاب حاضر عمدتا از منابع علمي جديد، به­ همراه نقطه نظرات و تجربيات متخصصان استفاده شده است، انتشار آن را تلاش در جهت غناي علمي بيشتر در حوزه علوم دامي و حرکتي رو به جلو در راستاي افزايش بهره وري در صنعت دامپروري کشور دانست.

گفتني است: اين كتاب مجموعه اي از مباني و مفاهيم ژنتيک و اصلاح نژاد مي باشد كه در 240 صفحه مشتمل بر 12 فصل منتشر شده است.

 

تهیه خبر: رابط خبری دانشکده

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.