اطلاعیه پروتکل های بهداشتی اسکان در سراهای دانشجویی

قـابـل تـوجه دانشـجـویـان گـرامـی:

با توجه به تشدید شرایط همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور و شهر اصفهان و جهت حفظ سلامت همه دانشجویان ساکن در سراها موارد ذیل را به اطلاع می رساند:

- رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی اعلامی در محوطه و فضای های داخلی سراها الزامی است.

- باتوجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان، به منظور حفظ سلامت از هرگونه رفت‌ و آمد غیر ضروری به خارج دانشگاه در شرایط فعلی اجتناب نمائید.

- پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸ تیرماه معاونت محترم دانشجویی، مجوز اسکان تنها برای دانشجویانی صادر می‌شود که اسامی ایشان با تأیید معاونت محترم آموزشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری به اداره سراها اعلام شده باشد.

- مراجعه و اسکان دانشجویانی که دارای مجوز فوق بوده و در ایام تعطیل دانشگاه را ترک نموده اند و قصد بازگشت مجدد به خوابگاه را دارند، منوط به هماهنگی با سراها و رعایت ۳ روز قرنطینه پیش از اسکان براساس پروتکل مرکز بهداشت و درمان دانشگاه است.

- جهت اخذ مجوز تردد در سراها کلیه دانشجویان محترم با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه فرمایند.

- با توجه به محدودیت تعداد اتاق‌های قرنطینه پیش از اسکان، هماهنگی تلفنی با سراها، با شماره‌های ذیل از روز چهارشنبه مورخ ۶ مردادماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ الزامی است؛ بدیهی است هرگونه مراجعه بدون هماهنگی قبلی با منع ورود به سرا مواجه خواهد شد و مسئولیت آن به عهده دانشجو است.

- اکیدا توصیه می‌شود با توجه به وضعیت فعلی قرمز بیماری در سطح کشور جهت حفظ سلامتی تا جای امکان بازگشت به دانشگاه تا تغییر این وضعیت به تعویق انداخته شود.

اداره کل امور دانشجویی

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

مرداد

روز: 

5