کدخبر:31ش390

25 اردیبهشت 1390

وزير دفاع از پيشرفت هاي فناوري دانشگاه صنعتي اصفهان بازديد کرد
وزير دفاع، به همراه معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري روز شنبه 24 ارديبهشت ماه، از مرکز ابررايانش دانشگاه صنعتي اصفهان، پژوهکشده فاوا و مرکز آپا بازديد نمود.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، سردار احمد وحيدي در حاشيه اين بازديد به خبرنگاران گفت: دانشگاه صنعتي اصفهان يكي از قديمي‌ترين و پرسابقه‌ترين دانشگاه‌هاي كشور است كه در ميان دانشگاه‌هاي ديگر نقش مهمي را ايفا مي‌كند و اين دانشگاه در كشور در زمينه توليد علم نقش جدي را فراهم كرده است.
وي با اشاره به وجود اعضاي هيأت علمي پرتوان در اين دانشگاه افزود: اين دانشگاه با توجه به هيأت علمي پرتوان و حجم زياد دانشجو توانسته در زمينه پروژه‌هاي مهم كشور و توليد علم قدم بردارد و توانسته در توليد دانش كاربردي نيز فعاليت كند.
سردار وحيدي تاکيد کرد: يکي از مزيت هاي دانشگاه صنعتي اصفهان اين است که درکنار توليد دانش توانسته است آن را کاربردي کند و امروز محصولاتي ارايه دهد که مي توانند بلافاصله مورد استفاده قرار گيرند از اين رو اين دانشگاه مي تواند الگويي براي دانشگاه هاي ديگر باشد تا آنها نيز در اين مسير حرکت کنند.
وزير دفاع ابراز اميدواري کرد که با توجه به وجود چنين الگوي موفقي بتوانيم حرکت دانشگاه ها در مسير علوم و فناوري را سريعتر کنيم زيرا کاربردي کردن توليد علم در کشور موجب ارتقاي جايگاه علمي کشورمان در جهان مي شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.