کدخبر:48ش390

12 فروردین 1390

داوزدهمين دوره مسابقات ملی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
انجمن علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، 25 فرودين ماه، دوازدهمین دوره از مسابقات ملی روز فیزیک را در این دانشگاه، برگزار نمود.

دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف ایجاد رقابت بین دانشجویان رشته فیزیک، تعمق در مسائل فیزیک و ترغیب آنها به انجام کارگاه های گروهی برگزار می شود، افزود: این مسابقات 11 سال متوالی است که در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان و در رابطه با موضوعات پایه رشته فیزیک چون، الکترومغناطیس و مکانیک اجرا شده و تمامی شرکت کنندگان  از دانشجویان خلاق رشته فیزیک هستند.
اسماعیل زمانی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه را 51 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرکرد، علم و صنعت، زنجان، صنعتی تفرش و صنعتی اصفهان اعلام و خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره از مسابقات فیزیک به صورت عملی و تئوری از ساعت 8 صبح امروز با رقابت 14 نفر از دختران و 37 نفر از پسران دانشجو در دانشکده برق و نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شده و تا ساعت 18 بعد از ظهر ادامه دارد.
وي افزود: شرکت کنندگان اين مسابقات از ميان دانشجويان رشته فيزيک سطح کارشناسي هستند و به سوالاتي که توسط اساتيد دانشکده فيزيک پايه طراحي شده است پاسخ مي دهند همچنين در بخش عملي به صورت آزمايشگاهي تست هاي آزمون برگزار مي شود.
دبیر اجرایی مسابقات روز ملی فیزیک با اشاره به این مطلب که نتایج این مسابقات طی یک ماه آینده اعلام می شود، گفت: جوایز گروه های اول تا سوم این دوره از مسابقات، تندیس مسابقه به همراه مبالغ 300، 200 و 100 هزار تومان می باشد و از همه شرکت کنندگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.