کدخبر:0937/900818

14 آبان 1390

به همت بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان:
برگزاري نشست دانشجویی با موضوع "پایان تاریخ، لیبرال دموکراسی یا انقلاب اسلامی"
نشست دانشجویی با موضوع "پایان تاریخ، لیبرال دموکراسی یا انقلاب اسلامی" عصر روز گذشته در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد.

در اين نشست كه با حضور دکتر محمدحسن قدیری ابیانه كارشناس مسائل سياسي وکامران نجف زاده خبرنگار صداوسيما برگزار شد، دکتر قدیری ابیانه با اشاره به تأثیرات تسخیر لانه جاسوسی در دنیا بويژه کشور امریکا، به بررسی ابعاد مختلف این واقعه بر انقلاب اسلامی پرداخت.
رایزن فرهنگی و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در كشور هاي ایتالیا و مکزیک با بیان این مطلب که قطعاً انقلاب اسلامی ایران در جنبش وال استریت امریکا تاثیر گذار بوده است گفت: بیداری اسلامی و انقلاب هایی که در کشورهای منطقه رخ می دهد یکی از نتایج صدور انقلاب ایران و از دستاورهای اين انقلاب عظيم است.
کارشناس وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر امکانات فراوان کشورهای اروپایی برای تحصیل و زندگی مناسب گفت: هزینه خدمات گوناگون بهداشتی و درمانی در این کشورها حاصل دریافت مالیات های سنگين از شهروندان است و در دوره کنونی در ازای هر خدمت کوچکی مالیات آن نيزاخذ خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم تغییر دیدگاه دانشجويان در زمينه وابستگی به دولت ها به منظور ایجاد اشتغال افزود: با تدوین چشم اندازهای کوتاه و بلند مدت در تمامي گرايش ها، می توان جایگاه و وظیفه خود برای پیشرفت در هررشته تحصیلی و شغلي را بدست آورد.
در ادامه این نشست کامران نجف زاده با اشاره به مشاهدات خود از جنگ لیبی و تجربیات حضورش در فرانسه، به بيان جزئیاتی از تحقیقات انجام شده در مورد سرنوشت امام موسی صدرپرداخت وگفت: نحوه کشته شدن قذافی به ابهامات در مورد امام موسی صدر افزوده است.
خبرنگار اسبق صدا وسيما در فرانسه و لیبی افزود: جنبش وال استریت برای دولت امریکا و نظام سرمایه داری آن هزینه های فراوانی را به دنبال داشته است كه با ادامه خشونت دولت هاي غربي در برابر معترضان چهره واقعی دموکراسی در غرب نمايان ترخواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.