کدخبر:1311/900811

5 آبان 1390

روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان:
نشست صمیمانه دانشجویان استعدادهاي درخشان با هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان
جلسه دانشجويان استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور هیأت رئیسه و جمعي از اعضاي هیأت علمی ورؤساي دانشكده هاي اين دانشگاه برگزار شد.

دكتر همداني گلشن رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در اين نشست هدف از برگزاری این گونه جلسات را شناخت بیشتر اهداف دانشجویان برگزیده، آشنایی با مشکلات مجموعه استعدادهای درخشان و فراهم آوردن شرایط و تسهیلات بیشتر برای جذب و هدایت دانشجویان مستعد جهت ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.
مسئول دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتي اصفهان نيز با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 200 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی ازاستعدادهای درخشان هستند گفت: برای جذب دانشجویان نمونه جلسات متعددی را با دبیرستانها و مراکز پیش دانشگاهی معتبر و نمونه استان اصفهان برگزار نموده ايم.
دكتر عمادي افزود: اهداء جوايز نقدي وغيرنقدي با اعتباري بالغ بر60 میلیون تومان به رتبه های برتر دانشکده های دانشگاه، پرداخت تسهیلات تا 3 برابر مبالغ مصوب و نيز استفاده نامحدود از امکانات علمی،رفاهی و ورزشی دانشگاه از جمله امکاناتی بود که سال گذشته در اختیار دانشجویان برتر قرار گرفت.
در ادامه این نشست صمیمانه، دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان، به طرح پرسش های خود از اعضاي هيأت رئيسه و رؤساي دانشكده ها پرداختند.
تعيين معیارهای اصلي انتخاب استعدادهای درخشان از طرف وزارت علوم، لزوم تخصيص امکانات بیشتر به رشته های جدید برای جذب دانشجویان به فعاليّت هاي پژوهشی، جذب پروژه های خارج از دانشگاه، لزوم توجه بیشتر به دروس كارگاهي وآزمايشگاهي به منظورارتقاء جنبه هاي عملي دانشجويان، از جمله نظرات و پیشنهادهای دانشجویان برتر دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.