کدخبر:1436/900725

21 مهر 1390

ازسوي دبيرخانه همین کنگره بین المللی مهندسی عمران اعلام شد:
سی ام مهر آخرین فرصت ارسال اصل مقاله به دبیرخانه نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
دکتر صفوی رئیس دانشکده مهندسی عمران و دبیر این کنگره با بیان اینکه از مجموع 4300 چکیده مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 3500 چکیده پذیرفته شده است گفت از این تعداد، 150 چکیده مقاله مربوط به اساتید و دانشجویان کشورهای انگلیس، کانادا، مالزی، ترکیه، مصر، تایلند و آمریکا است.

دکتر حمیدرضا صفوی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان تاکنون 2 دوره از این کنگره را میزبانی کرده است افزود علاقه مندان به شرکت در این کنگره می توانند مقالات خود را در گرایشهای مهندسی عمران ارسال کنند.

  رئیس دانشکده مهندسی عمران، آسیب پذیری و مقاوم سازی سازه ها، آموزش مهندسی عمران، روشهای عددی در مهندسی عمران، سازه های بتنی و فولادی، فن آوریهای نوین در مهندسی عمران، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مهندسی ژئوتکنیک و محیط زیست و مدیریت منابع آب را از جمله موضوع های این کنگره بین المللی برشمرد.

وی زمان برگزاری نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران را نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه سال آینده به مدت 3 روز اعلام کرد و گفت همزمان با برگزاری این کنگره، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای مهندسی عمران و صنایع مرتبط برپا خواهد شد.

دبیر کنگره از برپایی دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت در حاشیه این گردهمایی خبر داد و تصریح کرد علاقه مندان به ارایه دوره های آموزشی می توانند عنوان، سرفصل و خلاصه سوابق علمی خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

گفتنی است علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.9icce.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2-3912701-0311 تماس حاصل نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.