کدخبر:0929/900718

16 مهر 1390

افتتاح مجهزترین دانشکده منابع طبیعی ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور معاون دانشجويي وزير علوم:
افتتاح مجهزترین دانشکده منابع طبیعی ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان
مجهزترین دانشکده منابع طبیعی کشور با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط دکتر ملاباشی، معاون دانشجویی وزیر علوم افتتاح شد.   -->  

این دانشکده با 8500 متر مربع فضا، 9 کلاس با کلیه امکانات آموزشی صوتی و تصویری، 15 آزمایشگاه تحقیقاتی از جمله یک آکواریوم، یک هرباریوم و یک موزه، مدرن ترین دانشکده منابع طبیعی در سطح کشور محسوب می شود.
 
 
دکتر محبوبی، رئیس دانشکده منابع طبیعی با اشاره به دو سایت رایانه ای مجزا، نمازخانه زیبا و وسیع، دو سالن مطالعه مجهز، 30 اتاق برای اعضای هیات علمی و سالن آمفی تئاتر را از دیگر مزایای ساختمان جدید این دانشکده برشمرد.
ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی با رعایت کلیه اصول مصرف بهینه انرژی، معماری اسلامی و ایرانی، و کلیه امکانات آموزشی و تحقیقاتی همزمان با آغاز سال تحصیلی در اختیار 750 دانشجوی این رشته در مقاطع مختلف قرار گرفت.
نصب چیلرهای دو اثری با توانمندی تامین سرمایش و گرمایش 45000 متر مربع فضای مسقف نیز از جمله امکانات منحصر به فرد این پروژه محسوب می گردد که تا سالها نیاز ساختمان های همجوار این دانشکده که در آینده ساخته خواهد شد را نیز مرتفع خواهد کرد.
دکتر همدانی گلشن، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به نوع نگاه متفاوت و خوب دولت نهم و دهم در رابطه با افزایش بودجه دانشگاه ها، این پروژه را از پروژه های ملی کشور دانست که با اعتبارات ملی ساخته شده است.
ایشان همچنین با اشاره به این که امروز شاهد افتتاح ششمین و هفتمین طرح بزرگ عمرانی دانشگاه صنعتی در سال جاری هستیم، گفت: همدلی و اعتماد به نفس در کلیه بخشهای دانشگاه تقویت شده است.
همچنین دکتر ملاباشی، معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم با اشاره به این موضوع که توسعه در دانشگاه برتر خروجی های بسیار تضمین کننده ای را دارد، دانشگاه صنعتی اصفهان را یکی از برترین دانشگاه های کشور دانست و گفت: اطمینان دارم که در آینده با این امکانات و پتانسیل موجود در این دانشگاه گره ای از مشکلات منابع طبیعی کشور توسط دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان باز خواهد شد.
ایشان همچنین اجرای این پروژه های توسعه ای و عمرانی را برای توسعه علمی کشور ضروری دانست و گفت: در ابتدا، دولت نهم  دانشگاه ها را با 476 میلیارد تومان بودجه جاری تحویل گرفت در حالی که هم اکنون دانشگاه های کشور با 5 برابر افزایش بودجه به 2300 میلیارد تومان اعتبار رسیده که صرف توسعه دانشگاه ها شده است.
-->
 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.