کدخبر:1025/900713

10 مهر 1390

با نگرشي به آينده:
برگزاري دومین کنفرانس ملی آموزش مهندسی دردانشگاه صنعتی اصفهان
دومین کنفرانس ملی آموزش مهندسی (با نگرش به آینده) دهم و یازدهم آبانماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

دکتر صفوی، دبیر کنفرانس ملی آموزش مهندسی و رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه از مجموع بیش از 110 مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس 53 مقاله پذیرفته شده است گفت در مدت دو روز برگزاری این محفل علمی 33 مقاله به صورت شفاهی،10 مقاله از صاحب نظران آموزش مهندسی کشور به صورت سفارشي و شفاهی و 10 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
دکتر حمیدرضا صفوی محور اصلی این کنفرانس را سیاستگذاری و عوامل محیطی گذشته، حال و آینده/ ارتباط آموزش مهندسی با صنعت و اقتصاد/ پژوهش فناوری و نوآوری/ همکاری های بین الملل و ارزیابی برنامه ریزی و توسعه آموزش مهندسی اعلام کرد.
وی تصریح کرد در پی برگزاری موفقیت آمیز اولین کنفرانس مهندسی در اردیبهشت ماه سال 1388 توسط پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان امسال به عنوان یکی از دانشگاه های برتر ایران که در تربیت مهندسین کشور نقش بسزائی ایفا می کند به عنوان میزبان انتخاب شد.
دبیر کنفرانس گفت این حرکت علمی با همکاری فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و انجمن آموزش مهندسی ایران و با حمایت سایر دانشگاه ها، موسسات و صاحبنظران این علم برگزار خواهد شد.
رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان مخاطبین اصلی این کنفرانس را سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور، طراحان دوره های آموزش مهندسی، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده های مهندسی، مدیران و متخصصان صنعت کشور برشمرد و گفت علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند به پایگاه اینترنتی http://cee2.isee.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 2-3912701-0311 تماس بگیرند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.