کدخبر:1101/20240409

21 فروردین 1403

رویداد سه‌شنبه‌های آوایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
رویداد ماهانه سه‌شنبه‌های آوایی با هدف افزایش هم‌افزایی صنعت و دانشگاه در حوزه آکوستیک و ارتعاشات، به همت اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر علی لقمانی با بیان این خبر گفت: در طی سالیان گذشته، پروژه‌های پژوهشی زیادی در آزمایشگاه آکوستیک و ارتعاشات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه و همکاری‌های مختلف با صنایع در حوزه آکوستیک و ارتعاشات داشته‌ایم که این موضوع، الهام‌بخش هدف این رویداد ماهیانه شد.

وی ادامه داد: باتوجه به پیشینه فعالیت در این حوزه، تصمیم بر این شد با هدف افزایش هم‌افزایی میان صنایع و دانشگاه، جلسات سه‌شنبه‌های آوایی بصورت ماهانه برگزار شود تا صاحبان صنایع، اساتید دانشکده مهندسی مکانیک و فعالین آزمایشگاه آکوستیک در ارتباط با مشکلات یا تجربیات خود در این حوزه ارائه داشته باشند.

سرپرست آوالب اصفهان در رابطه با افتتاحیه این رویداد ماهانه عنوان کرد: در جلسه افتتاحیه، سخنرانان حول موضوع آکوستیک و ارتعاشات صحبت کرده و درنهایت، صاحبان یا نمایندگان صنایع شرکت‌کننده و همکاران دانشگاه و آزمایشگاه، به معرفی زمینه‌های کاری و تجربیات خود در این حوزه می‌پردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه 7 شرکت صنعتی بزرگ و کوچک و سایر دانشگاه‌های استان در این رویداد حضور خواهند داشت، گفت: در ماه‌های بعد قرار است در هر جلسه یکی از متخصصین صنایع یا دانشگاه‌ به ارائه تجربیات و دستاوردهای خود در این حوزه بپردازند و پس از آن، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شود. در کل می‌توان به این جلسات بعنوان یک سمینار علمی نگاه کرد که با مشارکت افراد دانشگاهی و صنایع برگزار می‌شود.

لقمانی ارتباط دانشجویان با افراد و صنایع در این سمینار را نکته تاثیرگذار این سمینار دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با حضور در این سمینار علمی، با موارد استفاده دروس تئوری در صنعت آشنا شده و همچنین از مشکلات و مسائل موجود در صنعت آگاه شوند که این مورد در تعریف پروژه‌های درسی و پژوهشی به آن‌ها کمک می‌کند.

گفتنی است، افتتاحیه رویداد ماهانه سه‌شنبه‌های آوایی روز سه‌شنبه، 28 فروردین با حضور رئیس دانشکده مهندسی مکانیک، رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و نمایندگان صنایع شرکت‌کننده در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.